Friday, November 30, 2012

Video Lakonan Afasz & Saya Disini Dalam Drama Arabic

Assalamualaikum kawa-kawan. Hari dah hari Jumaat. Mesti tak sabar nak bercuti sambil merehatkan diri di hujung minggu bersama tersayang. wahahaha ~ Hari ni aku nak share VIDEO LAKONAN aku , kembarku, SAYA DISINI, Izah & Faezah.

Actually video ni merupakan salah satu assignment dalam subjek Bahasa Arab masa aku study di UiTM Perlis. Tak silap aku 70% bergantung kepada coursework termasuklah video drama di atas. Setiap kali aku tengok video ni mesti akan gelak. Rasa kelakar sangat.

Masa dalam pembikinan Drama Arab ni, kami dalam semester 5 (kalau tak silap).Masa tu,banyak sangat projek yang aku dan kawan-kawan aku kena siapkan. Setiap subjek ada projek sampai takde masa nak tido. Tido 2 3 pagi pastu pukul 8pg dah bangun nak pergi shooting drama ni (wahhh ~ rasa macam RETIS plak!haha!)

 Rindu la zaman study >_<

16 comments:

  1. kelasss ko senah RETIS kott full dgn shooting kot..hahaha..

    eh rindu UiTM PERLIS kot !!!!

    ReplyDelete
  2. wahhh, retis laaaa..nak sign!!!!!!!..;)

    ReplyDelete
  3. Al-lughotularobiah..

    Anta fahmi kaifahaluki ya Afasz... hahaha....

    ReplyDelete
  4. letak r subtitles....org xblaja bahasa arab xfham...
    tgk cam best...

    ReplyDelete
  5. macam bagusni...
    kalau diupgradekan boleh ajar anak2 akakni..

    ReplyDelete
  6. Sempoi gak video nie...but Ana latafhamu sepatah haram laa....patutnya kena letak subtitle laa.....tapi babak tanya jam tu agak kelakar sbb orang yang tanya pun ade JAM....hik3x...anyway job job

    ReplyDelete
  7. babak di dalam kelas...izah beria tanya fasz...membongkok dan menunduk2 kan kepala..klu kt lua idok le tnya gitu...hahahah...sopannye kalian....(**korg mmg sopan pon)^_< winduuu la kt u ols..

    ReplyDelete
  8. Baru la buke blog ni...kelakar sungguh la lakonan ni..terutamanye i la dok tertunduk2 xtentu hala..hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...