Wednesday, September 21, 2011

Baby Lia oh Baby Lia~

Sambungan dari cite aku semalam, lepas aku pergi makan kenduri Nabila dekat INSPEN, aku & adik-adik aku terus gerak ke Kelana Jaya amik kembarku, then baru terus p Klang. Nak p ziarah Baby Lia. Dah raya baru aku p tengok. Baby Lia dah masuk dua bulan lebih kot. . .ek? tul ke Ika? main hentam je. Dari aritu lagi aku nak tengok tapi tak berkesempatan. So, raya ni la aku decide p tengok.

Sehari sebelum tu ,aku dah inform Ika nak datang umah dia. Keesokkannya, hari hujan lebat. Time tu aku dah otw ke Klang. Ika call kata umah dia banjir. So, aku hanya dapat menatap wajah Baby Lia ni dekat luar rumah. Sian Ika kene keluar redah lecak semua. Tak caya tengok gambar di bawah:

Ika meredah banjir di rumahnye. Kesian diorang~ Kesian kat Baby Lia sebab kene keluar semata-mata sebab aku tak boleh nak redah air banjir tersebut. Sori Ika & Baby Lia kerana menyusahkan kalian. Aku borak & tengok Baby Lia kejap je, yela dengan keadaan banjir nyer.

Aku guna peta Kad Kawin Ika 2 tahun lepas. Alhamdulillah, tak sesat.

Ni la keadaan sebenar di rumah Ika.

Kami park kereta dekat tepi rumah Ika. Berdepan dengan kedai makan Din Tom Yam
Tak sangka aku dapat gak sampai umah Ika tanpa sesat. Maybe jugak sebab aku dah study jalan ke rumah Ika guna Google Map malam sebelum nak p beraya ni.

* Baby Lia sangat comelll . . .rambut lebattttt , nnti jemput datang umah kak afasz Auntie Afasz k. . .


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...