Tuesday, September 20, 2011

Selamat Pengantin Baru Nabila & Fairuz

Setelah berminggu-minggu baru la aku dapat update cite wedding kawan aku ni. Lepas aku MC dua hari, start pulak keje kat Bangsar, so malam je tido awal. Arghhh....tak mau cite panjang , jom layan gambar time kenduri member aku ni. Nabila ni actually kawan aku time aku praktikal dekat FTSM, UKM. Ada 4 orang yang praktikal time tu, aku, Nabila, Hairul & Anip. Semua dah kawin kecuali aku. ^_^ Tahniah korang~

Ni la Nabila yang dah selamat bergelar isteri 9 September yang lalu~

10 September Majlis Resepsi dekat Dewan INSPEN, Bangi

Aku dapat la tangkap satu gambar ngn pengantin time diorg makan, sebab lepas kenduri ni aku nak p beraya ke Klang plak. nasib baik la dapat bergambar ngn pengantin. hehe~padahal diorg baru je nak mula makan. ngeh2 ngeh2~

Kek pengantin yg cantik!

Si kembar ni pon ikut skali. Jeling2 plak, dah la ucukkkkk dua-dua ni :p

Ntah apa la Si Dia ni tengok. Dia ni susah betul nak bergambar, ni pon adik aku curik-curik amik.

Aku ngn adik-adik aku yang sibuk nak ikut~layan kan jela dak ucuk tu.

Ni gambar sekitar majlis resepsi. Time ni sedang menunggu pengantin sampai.

Ni nasi Si Dia. Ayam sampai dua ketul. huhu~

Di kesempatan entry ni, aku nak ucapkan :

❤Selamat Pengantin Baru Nabila & Fairuz❤Moga bebahagia ke akhir hayat & cepat-cepat dapat baby~

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...