Saturday, October 29, 2011

Maharaja Lawak Mega Minggu 1

Semalam aku & family tengok Maharaja Lawak Mega (MLM) dekat channel Astro Warna. Jom tengok antara 17 peserta yang join MLM ni:

Adlin - Antara peserta solo dalam MLM ni.
First time dia kene kritik,
baru dia rasa mcm mana kene kritik ngn orang, selama ni duk kritik org . . . huhu~


JH atau Jalil Hamid juga antara peserta solo dalam MLM.
MEMANG BEST la persembahan dia tentang ayam smlm . . .
kokokokkkkkkkkk!!!!


Kump Bawel ni BOLEH TAHAN gak lawak dia. . . .

Kump. Anje - Gabungan Zoey & Ah Chong
BIASA je kot bagi aku . . . .

Kump. Syok ni BIASA aje. . .
yg aku kenal perempuan tu je, IFA RADZIAH. .



Ni plak Kump Boboy (Afdlin Shauki & HSB) . . .
MEMANG BEST persembahan diorg . . dengan gaya budak-budak, sampai air liur meleleh ...


Kump. Saehu ni pun MEMANG BEST sbb ada si kecik yang cute tu . . .


Ni Kump. Pimai . . gabungan pelawak-palawak dari rancangan Pi Mai Pi Mai Tang Tu . . .
Persembahan mereka BOLEH TAHAN la.


Kump. Osbon - Gabungan Os & Abon

Persembahan mereka BOLEH TAHAN la.


Kump. Comel - Gabungan Radhi Khalid & Bel

BOLEH TAHAN la gak bagi aku .


Kump. Caer ni BIASA je . . .

Ni Kump. Gebu . .memang gebu lah . . .huhu~
Persembahan dia BIASA je bagi aku . .


Kump. Lanun ni BIASA je . . .
tak paham sangat apa yg nak di sampai kan . .



Kump. BP ni BOLEH TAHAN gak la. . .
Persembahan mereka lebih kepada mengutuk semua peserta-peserta MLM ni dalam bentuk lawak . . .



Kump. 3G - gabungan Enot, Didi Alias & Yasin . . .
Persembahan mereka BOLEH TAHAN gak la. . .


Kump. Hiro - Gabungan bekas kumpulan Senario & kump. cecupak . . .
BEST gak persembahan diorang ni. . . . .

Ni Kump. Rap , persembahan nya BIASA je kot. . . . hehe~

Aku dah macam pengkritik pulak. . . . hmmmm . . . . apa-apa pon best gak rancangan MLM ni kerana menggabung kan pelawak-pelawak M'sia , I'sia & S'pore .


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...