Monday, October 24, 2011

Sesi Photography di Kedai Gambar

Al kisah nye , lepas Majlis Konvokesyen Kaklong on 16 September tu , kami terus gerak ke Kedai Gambar untuk amik gambar satu family. Jom layan gambar-gambar CURI yg sempat aku amik di kedai gambar tersebut.

Gambar curi 1

Gambar curi 2

Haha. . . Baas posing baik punye CILOK

Dah mcm tgk org berlakon lak diorang ni. . . . .

Proffesional & peramah org yg amik gambar kami ni.
Tak sabar nak tunggu gambar siap !

Papa pon amik gambar Artis popular ni. hehe~ letak dalam phone papa. . .

Kedai gambar ni dekat Syeksyen 4 tambahan Bandar Baru Bangi . . . memang proffesional la cara dia susun atur orang & susun atur KEPALA sekali. . . .hehe :D

4 comments:

  1. teringin nak ambik gambar sekeluarga kat studio ni.. tapi asik tak sempat jek.. huhu..

    ReplyDelete
  2. madam amik la time hari raya ke....lepas raya tu set time tuk smua p amik gambar.....kitorg first time p amik gambar kat studio.....tk sabar nak tunggu gambar tu siap......

    ReplyDelete
  3. apa nama kedai gambar ni ek

    ReplyDelete
  4. Apa nama kedai and nom telepon

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...