Wednesday, February 29, 2012

Makan @ Restoran D'Stall Corner, Kelana Jaya

Harini entry makan-makan ye. Kali ni aku sempat singgah kedai makan di Kelana Jaya lagi. Al-maklumla duduk menyewa di Kelana Jaya. huhu~ Kali ni aku makan kat Restoran D'Stall Corner. Restoran ni dekat je dengan Restoran Periuk Belanga, Kelana Jaya (tempat kegemaran aku & si dia tp kami dah jemu). Jom tengok apa yang aku makan kat sini.


Nasi Putih

Tom Yam Campur

Telur dadar 
Sikit jer :(

Ayam goreng kunyit
Em . . . aku kasi gred 2/5


Kangkung Goreng Belacan

Air Limau Asam Boi

Suasana di Restoran D'Stall Corner

Secara keseluruhan, aku rasa boleh la. Kalau nak kasi gred untuk makanan, aku kasi 3/5 la. Servis pulak 3/5. Kat sini selalu ramai orang makan. Maybe sebab ada macam-macam, western ada, nasi goreng ada dan lain-lain. Maybe juga sebab ramai orang tengok bola kat sini, kedai dia penuh dengan jersi bola !!!

Gila Bola kot tuan punya kedai ni  ~

E-G-08 Dataran Glomac, 
jalan SS6/20A Kelana Jaya, 
47301 Petaling Jaya
Selangor Darul Ehsan

13 comments:

  1. saya disini: kedai ni deret fendi ikan bakar,aku tak berapa suka sgt makan kat sini. opssss....

    zuan: ha'a kedai liverpool.penuh jersi merah tu ek?

    ReplyDelete
  2. Kak Fasz kita boleh geng.. sebab suka makan.. hehehe ;)

    ReplyDelete
  3. spudin: area kelana jaya.

    nurul: nurul suka makan ek?sapa yg tak suka ek? hehe...aritu bro ajak makan tk dtg pon? sedap makan kat chan abdullah KJ , iera pon ada ngn pak lan

    ReplyDelete
  4. Faz : Lepas nie jom kita buat JJCM kat bangi pulakkk...banyak tempat tak pergi lagi kan

    ReplyDelete
  5. hazman: jom la...MFC, ice room, dll

    tingin nak g ice room >_<

    roger2 bila lapar k, kene sediakan perut kosong

    ReplyDelete
  6. terus lapar tgk makanan ni..ada juga la merempit p restoran jap lg ni..haha

    ReplyDelete
  7. kt sini ramai mintk sedekah.. huhu

    ReplyDelete
  8. Kita x berapa gemar makan kat cni...rasa dia mcm tasteless sikit laa...maybe org ramai lepak kat cni sebab dia mcm open area kan...kita ada gak try western dia...tp x tgkap kat hati la...hahaha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...