Monday, February 27, 2012

Pengalaman terbang ke langit untuk kali pertama

Minggu lepas buat pertama kali nya aku merasa naik ke atas langit. Bukan mimpi lagi, aku betul-betul terbang. Perasaan aku masa nak naik atas tu, rasanya mcm risau sbb naik tanpa insurans + takut gayat sbb aku memang la gayat. Tapi bila dah naik , rasa mcm ok je, tak gayat mana pun. Seronok ada la. Rasa nak naik lagi. hehe~


JFK (DJ Hitz.fm) yang menjadi pilot untuk penerbangan tersebut. Dia sempat ajar co-pilot  (Broframestone) cara nak senget kan & cara kontrol stereng. Cuak gak aku time Bro pgg stereng. :p




Sempat aku PEACE . . .masa ni ok lagi. hehe~ 


JFK sedang menjadi penunjuk jalan kami. Jalan-jalan sekitar Kuala Lumpur.
JFK : "ha tu la Menara KL . . . bla. . . bla...."


Menara Kuala Lumpur dari pandangan atas langit . . 


Broframestone dgn aku posing. Dah macam DJ pulak. 


Bersiap sedia untuk mendarat. 


Time mendarat . . . selamat mendarat.


Lepas dah sampai. fuhhh . . lega 
Alhamdulillah selamat sampai, siap thumb up lg dengan JFK ni.


Posing bersama JFK. Tinggi gila JFK ni.


Inilah pesawat ringan nya. Sekali naik muat 4 orang. 

Bubye ~ Nanti ada rezeki leh naik lagi. Mungkin terbang jauh sikit. fuhhh . . berangan lagi >_<


TQ to JFK bawak kami dengan selamat. Siap kasi beg kertas muntah lagi. 
TQ to Broframestone juga.

Bagi sesiapa yang nak merasa naik kapal terbang ni, boleh la contact JFK ni. Tweet je dia @jfkjohan.
:)



17 comments:

  1. best nyer..xde twitter la nak tweet2..hehe

    ReplyDelete
  2. macam best tapi saya gayat la plak.hahaha..memang tak tengok bawah la jawabnya

    ReplyDelete
  3. weehhh nik cmne ko bole terjun dlm ni...waaahhh dh glamer la ni...best!!!

    ReplyDelete
  4. bestnye....mahal x bayaran dia? tingin gaks nak nek....huhuhu....dulu berangan nak jadi pilot heli TUDM ekeekke....

    ReplyDelete
  5. Entry yg ditunggu sudah pun keluar.. untunglah kak Fasz.. hehehehe ;)

    ReplyDelete
  6. pengalaman yang meneyeronokkan...best laa :)

    ReplyDelete
  7. nurul: hehe..ngeh2....dpt la merasa terbang ke langit....bukan mimpi...

    tihara: :)

    ReplyDelete
  8. Terdiam kaku.. hehehe

    Jeles sebenarnya..hahha

    ReplyDelete
  9. hanif: kalau nak rasa , tweet la JFK tu. skali naik rm600

    man: jgn jeles-jeles....hehe....

    ReplyDelete
  10. isk..mcam pelik la design blog ko ni..rasa lain je..nape eh..tulisan ke cik ke ape

    ReplyDelete
  11. Haah la..pelik lak nk popup comment ni...nk follow up tru email cmno ni....??
    btw kfaz, kita jeles...hahaha

    ReplyDelete
  12. cam best je plak naik kapal torobang...
    tapi takottttt nanti kapal terbang tu tak boelh naik kalau akak naik..ha ha ha

    ReplyDelete
  13. saya disini: tulisan dah kecik, aku tk jumpa setting nak tukar....yg utk entry tu leh la tukar....kat tepi2 tu tkleh......

    liza: jgn jelez2...ada rezki liza naik la p bali ke...beijing ke dll

    adanyakauuntukku: hehe knp tkleh naik plak...gayat sgt ke? hehe~

    ReplyDelete
  14. Bestnya dapat naik kapal terbang ni. Tak diberi peluang untuk ambil alih tempat co-pilot ke? Hehe~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...