Tuesday, January 11, 2011

Penantian org ke -99

Hari tu aku ada post tajuk "Tahniah Makcik Jual Laksa" dan aku ada tulis seperti di bawah:



Sejak aku post ayt cmtu, ramai plak ternanti2 org ke-99 ^_^ .Antaranya, sila tgk di bawah ni:




huhuhu....kene bg hadiah lak utk org ke-100....sib baik tak janji lg hadiahnya apa...huhu~

Harini ingat tak mau dah post pasal kembar ni.Tapi tgk2 ada gak yg kata kami KEMBARRRRRRRRR!!!! Time meeting ptg tadi kira 1'st time aku masuk meeting ngn tini. Bile meeting start, aku dah rasa semacam.Org dalam meeting tu pandang mcm ada sesuatu kat muka aku...huhuhuhu~ Dah lama2 sikit dalam meeting tu, tetibe aku terdengar sorang ENCIK ni tanya dkt sorang ni "Diorg tu dari mana ye?" pastu yg sorang ni ckp "diorg dr PAC Design rasanya." Pastu encik tu tanya kat sorang ni "Diorg adik bradik ke?" time perbualan tu aku n tini dah dgr dah sbnrnye, aku n tini pon pandang la ENCIK tu dan ENCIK tu tanya kami "adik bradik ker?" , aku pon jawab la sambil tersenyum ^_^ "takla, kawan" then ENCIK tu kata "kene cek salahsilah keluarga ni, takut2 korang adik bradik" ......aduyaiiiiiiiiiiii...nampak nya kene la kami wat kajian tentang keluarga kami........@_@ Hehehe..Kira ENCIK ni org ke-11.

Meeting tu abis dlm kul 5.40ptg, pas bis trus je balik. B4 balik kami sign kat buku log depan pakguard. Ramai plak pak guard baru2 kat TM ni. dah mik kad then ada sorang pak guard ni tanya "KEMBAR KE?" tp aku dan tini tak jawab pon soalan dia sbb malas nak jawab...pastu pak guard tu tanya kawan dia dgn agak kuat suara sampai aku dah jauh pon leh dgr, "KEMBAR KERRRRRR?" hehe ^_^ pastu aku gelak jela.....hmmm...ORG KE-12!!!TAHNIAH!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...