Monday, February 17, 2014

Baby 2013...

Assalamualaikum....
Jom layan gambar baby born 2013


My Little Princess - Umaira Solehah

Raissa Nur Adha

Nik Melissa

Muhammad Hassif

Zuhayr Nufayl 
(takde plak gambar dia sorang)

Tuan Mohd Fariz
(Abg Long to be)

31 comments:

  1. Candid world of bebies, ggggerrraaam.

    ReplyDelete
  2. hai afazs..lama x kesini...hurm, comeinye baby fazs,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq.. anugerah terindah dr Allah. alhamdulillah

      Delete
  3. raissa muka lelaki..

    muka zuhayr tu klu xde gmbo sorang, letak je muka zul...kan zuhayr rupe zul

    ReplyDelete
    Replies
    1. raissa kan muka acong mmg la nampak kelakian sikit. ... ooo gambar zul pon tkde..

      Delete
  4. Eeee.... ramainya baby! Kalau dapat kumpulkan semua posing jadi satu kan best:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau susun ramai2. mmg seronok. aritu dah susun dah spupu spupu dia,, yg honeymoon bersama tu

      Delete
  5. baby kite pun baby 2013..tetiba nak jugak..ahahaha..

    arghhh, comel2nye baby..cutenessssss!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. falsya... nnti umaira jumpa Qisya. leh la mik gambo.. baru masuk kat blog wekkk..

      Delete
  6. Raissa muka Zuhayr la k.tini...dah ada muka Raissa tu kira wakilkan Zuhayr laa....hahaha

    ReplyDelete
  7. hurmm... boleh nampak la muka umaira tu kuat iras hubby faz laaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada yg kata muka kite, ada yg kata muka hubby kite .. tp ramai kata muka kite.. huhu. tini pon stuju tu . :P

      Delete
  8. Sesaja dtg tengok Umirah and the geng:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. nampak sgt blog afasz ni bersawang. akak dah komen dua kali pon tak update lg. hehe. tq kak singgah tgk Umaira n d gang

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...