Monday, January 9, 2012

EZANI Juara MasterChef Malaysia

Semalam tepat jam 9mlm aku & family dah tunggu depan TV, tengok MasterChef Malaysia akhir. Ikut aku, aku suka Ezani. Sebab dia ni makin lama makin improve dari setiap episod ke episod. (Aku rasa la sbb setiap kali aku tengok je dia di puji, tp ada gak episod yg aku tak tengok) hehe~ Umur dia dah la baru 26, dapat RM100 ribu  . . . perghhhhh . . . buka kedai makan la pasni. . . takpun bukak Klinik Gigi + Restoran. Baru versetail ~


Di saat EZANI dinobatkan sebagai JUARA MASTERCHEF MALAYSIA





Siapa sangka Doktor Gigi pandai memasak. Semua pun boleh mamasak. Cayalah !




Wahidan vs Ezani


Ni la antara masakan Ezani di kemuncak MasterChef Malaysia semalam. 

2 comments:

  1. tahniah to Ezani
    tapi cam suka lagik kalau Wahidan yang menang...

    dah rezeki kannn

    ReplyDelete
  2. adanyaKauUntukku: ramai yg mcm nak wahidan menang sbb kesian dia org susah.masa ezani dah menang pon, wahidan banding2 kan ant ezani dan dia. mmg la beza. sbnrnya ni smua rezki.....dah rezke ezani....tp wahidan tu femes dah pasni, mesti laku gak

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...