Tuesday, January 31, 2012

First Day @ Amsterdam

Ingat tak entry aku tajuk "I am going to Asterdam for 29days" ? Sebenarnya itu hanya angan-angan je. Aku mana la pernah pergi negara orang. Tempat-tempat kat Malaysia ni pon tak habis aku jelajah. Antaranya ni la --> Layan gambo

Bercuti & bermalam untuk satu malam di hotel FW

Bergambar di cermin 
Ni time baru sampai & letak barang 

Letak barang terus je keluar jalan-jalan ~

hehe~ 

Kami lagi ~
Macam kembar tak?


Inilah tempatnye. 
FIRST TIME aku & adik-adik aku pergi Genting Highland !!!


Asyik gambar diorang je posing. hehe~

Ni time beratur nak main roller coster yg indoor nyer.

Kan best kalau Papa, Mama & Baas pon pegi :)

hehe~ tu jela aku nk cite. Aku tak pegi Asterdam pun. . . nanti aku cite lagi aktiviti sepanjang kami di Genting Highland.

13 comments:

  1. oo gi genting rupernyaa....
    genting pun seronok gak... :)

    ReplyDelete
  2. akhirnya sampai jugak ko ke Genting ye Nik. ahaha

    aku nak pegi utk kali ke 2 nanti. space shot! wooohoooo!

    ReplyDelete
  3. mama gee: p genting for the first time mmg best ....

    sid: alhamdulillah sampai juga aku setelah 26thn di bumi malaysia.

    >_<

    ReplyDelete
  4. lepak hotel mana tu?

    ReplyDelete
  5. aiyak..tertipu..hahaha..xpela..angan2 dlu..mane tau nnt smpai... :P

    ReplyDelete
  6. Ok, saya x pernah pergi genting..Oh my gosshhh.... :D

    ReplyDelete
  7. gentingpun dah bestper... akak suka bawak anak2.. anak2pun suka ...

    ReplyDelete
  8. anonymous: Hotel First World la mana lgi. dpt diskaun, rm100 utk semalam.

    diah: ha'a angan-angan p negara orang . mana tahu jd kenyataan kan.hehe~amin

    lyza: takpe , satu hari akan pergi juga. haritu Tim tanya kite, dah pernah p Genting? kite ckp "belum" pastu dia kata " pelik, dah duduk 26 thn kat Malaysia , tp tk pernah p, dia yg baru 9 thn pon dah p".

    Cho Zila: yup , mmg best, byk tempat kat malaysia ni yg sy tak sampai lg. insyaAllah pasni akan jelajah smua yg belum pegi lg.

    ReplyDelete
  9. g genting pun best ape..akk teringin nk g bkt tinggi colmar tu..bile tah nyer ..hehe :)

    ReplyDelete
  10. tihara: akak nk g bukit tinggi colmar? kaklong sy kata , tak best tempat tu, tkde apa pon berbanding mcm genting ni. .huhu~ tp maybe pemandangan dia cantik tu yg menarik perhatian org nak g. sejuk gak ek kat sana?

    ReplyDelete
  11. zuan: hehe gimik je....baru la gempak sikit....ngeh2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...