Sunday, September 9, 2012

Drama Adam dan Hawa @ Astro Mustika HD


Tengah sibuk packing mempacking gooedies, aku terlayan drama Adam Dan Hawa ni kat youtube plak. Drama Adam Dan Hawa mula ditayangkan 27 Ogos haritu setiap Isnin hingga Khamis , jam 9 malam di Astro Mustika HD (134). 


Aku tak tahu pun tentang kewujudan drama ni sampai la aku dengar di radio, heboh kata Drama Adam Dan Hawa ni dapat hits tinggi ni carian google. Kat umah aku takde Astro Mustika HD so tak tahu la perkembangan drama kat situ. Aku pun google la. Padan la ramai yang layan sebab pelakon utama nya abg kacak yang menjadi kegilaan wanita, wahahaha!!! Sapa lagi "Aaron Aziz" yang memainkan watak Adam Mukhriz & Nadiya Nisaa sebagai Ain Hawani. Nadiya Nisaa ni dah jadi watak utama pula. Mesti rezeki dia naik selepas lakonan yang menjadi dalam filem "Cun" tu kan (kalau tak silap la). Aku memula tengok lakonan dia dalam drama ni cam tak best je sebab dia jadi heroin dan berganding dengan Aaron Aziz. Tapi bila dah tengok episod 1, 2, 3 dll, aku rasa cam best plak. Lakonan dia boleh tahan gak . huhu~ 

Korang dah tengok ke?
Kalau korang nak layan kat youtube leh ke SINI <---full episod !!!
OK nak sambung packing goodies sambil menonton Drama Adam Dan Hawa

10 comments:

  1. tak sempat der nak layan drama nih.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. Banyak org layan sebab Abang long Aaron Aziz jaa.. he eh he..

    ReplyDelete
  3. Tak tengok...rumah takde astro. :(

    ReplyDelete
  4. Drama ni best... Nurul ade tgk sampai episod 4 je kat Youtube..

    ReplyDelete
  5. Dah marathon sampai episode 8. Tak sabar nak tunggu episode seterusnya. Drama ni ada 80 episode.

    ReplyDelete
  6. saya layn jugak... nasib baiklah ade HD kalau tak tak layan dan tak tahu jugak hihihihihi

    ReplyDelete
  7. tak ada la nak melayan. hehehe...

    ReplyDelete
  8. susah kalau dah layan episode2 ni. tak leh wat pe..

    ReplyDelete
  9. Serius, lakonan nadia nisa not bad. who knows pasni meletup2 mcm tiz dulu after nur kasih.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...