Saturday, September 22, 2012

Gathering Glamour Raya!!!!

Dah bersawang ke blog aku ni???? Since cuti kahwin aku malas nak update walaupun ada je masa. Nak update blog bukan nye susah pon. :D

So hari ni aku nak update event yang akan berlangsung esok. Walaupun HARI RAYA dah berakhir masa wedding aku baru-baru ni, tapi ada je yg masih buat OPEN HOUSE bagai. . . 


Esok akan berlangsung nye GATHERING GLAMOUR RAYA iaitu gathering semua blogger. Detail :

Hari / Tarikh / Masa :
Ahad /23 September 2012 / 10 pg - 5 ptg
Tempat : 
Kediaman Dato' LF, 
No 8 Jalan 3/6F
Bandar Baru Bangi

Konsep : Potluck
Tema : Glamour Raya

Peta Lokasi boleh klik SINI


InsyaAllah esok aku akan hadirkan diri bersama suami (setakat ni dah comfirm nak pegi, tak tahu la kalau tak jd last minit kan) Juadah untuk dibawa ke GATHERING GLAMOUR RAYA tak sure lagi. hehe~Tunggu dan lihat jela nanti!!!

Kepada semua blogger JOM LA kita memeriahkan lagi gathering ni !!!!!




14 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...