Monday, September 10, 2012

Suriati's Wedding @ Perumahan Bukit Puteri, UKM

Sejak minggu lepas , banyak betul wedding member-member sekolah aku. Invitation penuh kat FB. Tapi tak semua yang aku boleh pergi. Semalam aku sempat pergi satu kenduri member sekolah menengah aku. Last jumpa rasanya time SPM kot. fuhh . . .lama gila tak jumpa, padahal aku rapat la juga dengan dia. Tapi memasing dah ada kerjaya. So nak jumpa pun cam susah even duduk Bangi gak, so time wedding ni la peluang yang baik nak jumpa kan . . . .  Jom layan gambar yang aku sempat snap~

Suriati . . .  kawan sekelas aku masa form 4 & form 5. . . . 
Cantik plak makeup + baju songket + pelamin dia. . .  

Aku & Yani bersama pengantin. 
Aku pergi kenduri dengan Yani . .  eh Cikgu Yani :)

Peace! Lamanya tak borak & berutus surat. hehe~
Baju aku ikut tema tudung pengantin je :D

Yani ikut tema pengantin la , merah !

Last , bersama Shida berjubah hijau a.k.a pengapit + kawan rapat yang paling sedih bila Suriati dah kawin . . . hehe ~
Shida ni pun blogger gak, tapi dia kata, blog dia dah bersawang since busy ngn keje. Aku try buka blog dia pun dah tak boleh , busy nye dia kerja. :)

Apapun, aku nak ucapkan TAHNIAH buat SURIATI & FIRDAUS.
Moga dimurahkan rezeki & berbahagia ke akhir hayat. 
Amin . . . . 

Next , WEDDING AKU !!!
Moga Allah permudahkan segalanya & moga majlis berjalan lancar. . . amin . . .



20 comments:

  1. Warna merah tu menambahkan seri pengantin yang memang dah berseri-seri. Semoga berpanjangan jodoh mereka hingga ke syurga.

    Mungkin kakcik tak dapat hadir ke majlis Fasz nanti sebab 14/9 kakcik akan ikut suami ke Penang. :(

    ReplyDelete
  2. Cantik calour baju pengantin.. Merah berseri seri...

    Kak Fasz dah tak lama kan... Tapi Nurul x dapat hadir... Nurul balik Kampung.. mak nak operate Mata.. :(

    ReplyDelete
  3. ce te ka..apa persamaan entry ni ngn Rumah Terbuka YB Dato' Seri Haji Idris Bin Jusoh ?

    ReplyDelete
  4. meriahnya kaler :)

    tahniah buat pengantin! :)

    ReplyDelete
  5. cepatnye ko hapdet nik!!!

    aku tgh ubahsuai blog sbb tu aku tutup jap. nanti aku akan hapdet la citer wedding besfren aku nih kt blog aku plak. ahahah!

    ReplyDelete
  6. selamat pengantin baru buat kawan afasz ye...

    ReplyDelete
  7. selamat pengantin baru buat kawan..nnt dh kawen jgn lupa ltk pic banyak2 ek

    ReplyDelete
  8. Pengantin zaman sekarang berani mencuba dan bermain dengan warna terang. Pengantin dulu2 lebih sinonim dengan warna2 lembut.

    Hahhhh...nanti jgn lupa jemput akak okeh!

    ReplyDelete
  9. selamat pengantin baru untuk pengantin..:)

    ReplyDelete
  10. selamat pngantin baru utk ur frenz. Cantik dia pakai songket kan. Merah gitu. Wedding afasz bile? linda doakan semua berjalan lancar ye..:)

    ReplyDelete
  11. pengantin dan afasz mecam kembar seiras la plk..

    ReplyDelete
  12. tahniah untuk mempelai tu!

    ReplyDelete
  13. sekarang mmg musim kawin :)
    moga majlis wedding awak dipermudahkan segala urusannya

    ReplyDelete
  14. dofollow sini..

    meriahnya dan tahniah buat kawan dan bakal pengantin juga...

    ReplyDelete
  15. simple tapi menyerlah dan terserlah... lawo...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...