Wednesday, September 5, 2012

Rumah Terbuka YB Dato' Seri Haji Idris Bin Jusoh (Adun Jerteh)

Masih entry raya. Masa beraya di Jerteh, aku & family berkesempatan pergi ke rumah terbuka YB Dato' Seri Haji Idris Bin Jusoh. Tahun lepas pun kami pergi.  Leh tengok entry SINI. Tempat yang sama je tiap tahun , di Dewan Majlis Daerah Besut. Jom tengok gambar yang aku snap.


Bergambar ngn nenek aku sebelum masuk dewan. Tapi aku photographer, so tkde la gambar aku :(

Ramai gila orang. 

Budjet comel la Atin tu. hehe ~

Tahun ni merish sikit sebab ada artis. Siap ada pop kuiz then kasi hadiah bagai. Sempat la kami bergambar. Ni gambar yang aku snap. Gambar aku ngn Faizal AF ni blur diambil oleh Atin. huhu~

Mama makan apa tu ek???


Tunggu next entry la , aku update juadah rumah tebuka ni . . .

Tunggu ~

Eh! Kalau korang perasan, apa persamaan pada entry rumah terbuka ni dengan rumah terbuka YB yang sama tahun lepas kat SINI??? Except persamaan tempat berlangsung nye rumah terbuka ni ....
hahahahaha~



16 comments:

  1. Rajin fasz..ade artis lg yg dtg..;D

    falsya xbrape gie open hse yg open to public...penah gie ikut MIL..ramai gile org ngan masing2 amek makanan mcm piranha dh gayanye..hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xsuka gak, tp sbb nk teman nenek. kami semua pergi

      Delete
  2. raajin nyer pg open house gini... akak tak penah pg pun open house yg besar2 camni... bkn pe tak sanggup nk bersesak2....

    ReplyDelete
  3. wah,..meriahnye open house rumah YB kan..

    ReplyDelete
  4. telan ayaq lioq tgk ur mom makan tue
    open house gini mmg manusia ramai giler

    ReplyDelete
  5. Untuk raya taun depan copy & paste cumanya tamnag gambar baru je. Part gambar tu penting sebab dah bertambah ahli keluarga utk tahun depan. Berduakan lebih baik...ehehee...

    ReplyDelete
  6. persamaan adalah tempat yg sama la kt dewan tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh silap. apakah persamaan raya thun lepas kat sini ngn thn ni? melainkan persamaan tempat?

      Delete
  7. E..dewan gong kemuntung..hahaha..tak pergi majlis ni..

    ReplyDelete
  8. Rajinnya Kak Fasz & Family.. siap g rumah terbuka lagi..

    ReplyDelete
  9. Persamaanya k.faz makan byk....hahhaa...

    ReplyDelete
  10. tak jumpa ally iskandar ker.... tahun nie kan dia balik kampung....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...