Wednesday, January 16, 2013

Makan @ Orchid Bistro, AEON Cheras Selatan

Assalamualaikum ya asdiko'ii. Korang dah lunch? Jom layan gambar makanan jap.Aku makan hari Ahad , dua minggu lepas kalau tak silap.Bila hari Ahad aku mula boring sebab En Suami kerja. Tapi kadang-kadang, aku follow akak aku bersama abg ipar aku jalan-jalan + window shopping. ngeh-ngeh. So dah jalan-jalan, diorang pun mesti la belanja makan. Nyum-nyum ~ 

Menu 

MAMAK MEE - RM5.90
Kaklong aku nye. Dia kata paling famous dan sedap ialah MAMAK MEE

FRIED KUEW TEOW - RM5.90
Ni pilihan aku. Aku tak suka sangat makan Kuew Teow, tapi masa tu rasa nak makan Kuew Teow , so order la. Nasib baik SEDAP!

CLAYPOT YEE MEE - RM6.90
Adik aku makan yang ni. Sedap bagi aku yang ni !!! Maybe sebab kuah dia masih panas. Di hirup memang sangat sedap. 

FRIED CHICKEN CHOP - RM9.90
Nampak menyelerakan . . . yummy

Limau Ice - RM2.50 x 2
Iced Lemon Tea - RM3.00
Ribena with Lychee - RM3.90
Air kami ber -4

Tengok la ada 'thumb up' dekat MAMAK MEE tu.

Alhamdulillah. . .  sedap dan bertambah sedap bila ada orang belanja :D
Moga murah rezeki Kaklong & Abg Ipar ku.
Amin. . . . .


23 comments:

  1. sedapnye mee goreng tuh fasz....

    ReplyDelete
  2. nampak sedap semuanya... harga pun boleh tahan

    ReplyDelete
  3. mahalnye..klo kt luar rupa sama& rasa sama harga lagi murah..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Aku ada tulis kat ata tuuuuuuuuuuuuu!!!!!

      Delete
    2. K.tini ni nk kena sumbat ngan mee goreng tu agaknya baru dia nak baca....hahhaha...

      Delete
  5. alahai , simplenya mee mamak tu..kalau betul2 kedai mamak ...letak ayam bru RM6.00/plate..

    ReplyDelete
  6. wah,..mee kari pun ada..
    kegemaran akak tu..:)

    ReplyDelete
  7. Akak pun pernah makan kat situ.. sedap gak kan..makanannya.. :)

    ReplyDelete
  8. fried chicken chop tu nampak menarik lah faz.wah..

    ReplyDelete
  9. Kue tiow goreng is my feveret.... tapi murah rezeki betul faz kan RAMAI je orang belanja makan2x

    ReplyDelete
  10. Serius semua memang nampak sedaapp...!.. ok, lapaar.. haiishh

    ReplyDelete
  11. hmmm..harga berpatutan...kalau dekat boleh cuba... ;)

    ReplyDelete
  12. ramai org la time weekend, susah nak makan kat sini...
    may be next time

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...