Sunday, January 20, 2013

Trafik Penangan Jalan-Jalan Cari Makan

Assalamualaikum kawan-kawan. Selamat berhujung minggu. Korang tengok tak JALAN-JALAN CARI MAKAN hari ni? Aku tak tengok. wahahaha ~ Tapi dari status kawan-kawan di Facebook aku dah tahu.  Kedai ni adalah kedai makcik kepada kawan aku gak. hehe~ Dan kedai makan tu aku pernah makan dan memang sedap dan pernah review di blog aku ni dan tersangat la nyum-nyum. Penangan dari JJCM kot , hit untuk restoran tu naik kat blog aku. weeeee :D



Kalau korang nak tahu kesedapan aku makan kat RESTORAN AMETHYST AYAM KAMPUNG ni, sila la terjah ke entry SINI<--

Rindu nak makan kat situ!!!

22 comments:

  1. ramai yg mencari keyword tu la kak...hee...:D

    ReplyDelete
  2. waahh..best best...tak pernah dengar restoran tu.. boleh la try bila2 nanti ;)

    ReplyDelete
  3. alaaaaa..xtgk JJCM sbb tgh sibuk JJCM kat dapur...hhahaha

    ReplyDelete
  4. congratz.. Jom mkn tgh hari :P hehe

    ReplyDelete
  5. Peringatan : Hari Ahad Amethyst tutup ya.... :D

    ReplyDelete
  6. sempoi laaa... aper lagi kasi PING lagi laa... mesti sehari dua nie orang dok mencari info tue

    ReplyDelete
  7. Nampak keyword antara terhangat dipasaran.

    ReplyDelete
  8. wah, banyaknya trafik. bak la sikit..

    ReplyDelete
  9. waaaaaaaa bagus2... bt tambah koleksi restoren yg boleh dikunjungi

    ReplyDelete
  10. itu sudah baguihkan.. kenalah kita cari kedai yang der potensi nanti masuk JJCM leh ler meletup blog kitakan..

    ReplyDelete
  11. kena bg bedge kt kedai ni...afasz..sila ye..ala2 JJCM tv3 tu lpas visit bgi tanda...hehe

    ReplyDelete
  12. wahh nak kene terjah ke kedai niii hehehe

    ReplyDelete
  13. memang nak kena juga terjah restoran ni..hehehehe

    ReplyDelete
  14. rakyat malaysia memanh suka cari tempat makan best2.huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...