Saturday, April 30, 2011

Rombongan ke Pesta Buku Antarabangsa '11

Sabtu aritu aku mengetuai rombongan cik kiah budak sekolah ke PastaPesta Buku Antarabangsa 2011. Ni detail rombongan tersebut :

Waktu bertolak dr Komuter UKM -----> 11:30pm -lepas atin abis seminar kat sekolah
Bil budak sekolah ----> 4 org jer -atin (adik aku), kwn atin, mira (adik aku) & kwn mira


Haha. . . 4 org je pon dah rasa mcm 100 orang. Ramai giler orang, nak beli tiket kat UKM beratur panjang (aku pakai touch n go tp kene la beratur tuk beli tiket dak2 sekolah ni) , nak naik komuter behimpit, dah sampai kat pwtc sesak tahap gile (tapi aku masih warasla)


Nak solat pon ramai gile orang kat surau. Tengok selipar-selipar je pon dah tahu, sib baik surau dia BESAR!!! & ada air cond dan lampu yg mewah...hehe ~

Aku g just temankan adik-adik aku ni, Layan jela kanak-kanak ribena ni, sekali setahun. . . .eh! dah mcm Hari Raya plak. Byk lg aku nak cerite, maybe next post la aku cite. Nak bersiap p kenduri member UITM...tata . titi . tutu . Assalamualaikum

2 comments:

  1. mana bukunye..xnmpk pon..org nk tngk buku yg dok berpesta tu

    ReplyDelete
  2. baru perasan comment ni....gambar buku , aku letak kat post lain....sambungan...hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...