Showing posts with label Dewan Sri Nanding. Show all posts
Showing posts with label Dewan Sri Nanding. Show all posts

Monday, December 9, 2013

Wedding Kak Fazza & Hamid @ Dewan Sri Nanding, Hulu Langat

Assalamualaikum ya asdiko'i. Semalam aku pegi kenduri ex-housemate aku di Kelana Jaya. Jom layan gambar jela. Lagi syok. Layannnn....

Kak Fazza & Hamid ....

Time ni aku & En Suami tengah makan. Umaira main ngn auntie-auntie. hehe~
Paper bag belang ijau tu hadiah dari auntie Fidah(tgh pegang Umaira).
TQ auntie Fidah bawa hadiah untuk Umaira ....

Kembar ku, Saya Disini & kembar Umaira Solehah, Raissa Nur Adha.
Kami dah slim river kan? :)

Sesi bergambar dengan ex-housemate ku. Mama Umaira pun nak posing.

Umaira & Raissa bersama pengantin. Amik berkat..

Sesi umah merah dan umah coklat bergambar dengan pengantin plak. ngeh-ngeh.


Selalu kalau pergi kenduri kahwin mesti banyak gambar, kali ni tak banyak. Maybe sebab dah ada anak. En Suami pun terbatas nak amik-amikkan gambar & lagi satu kami pergi kenduri lambat. Pengantin dah siap makan semua....huhu~ Oh ya, ni kira 1'st time Umaira pergi kenduri kahwin. huhu~

Buat pengantin : 
Barakallahulakuma to Kak Fazza & Hamid. Dulu malu-malu kucing, akhirnye bersatu gak. Alhamdulillah...
:D


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...