Monday, June 6, 2011

Kenduri-Kendara

Ahad 5 Jun 2011, ramai giler kawin. . . . Aku follow ayh aku pegi kenduri-kendara. Bukan 1 bukan 2 tapi 3 eh 4 kenduri aku p. Kitorg p kenduri yg paling jauh dulu :

Pajam, N9 -->Taman Warisan Pertanian, Putrajaya --> Syeksen 1,BBB --> Syeksen 1, BBB

First time p kenduri kat Taman Warisan ni . . . . . . . . . . . fuhh . . . aku makan lauk je sbb dah makan nasi dkt kenduri Pajam. Sedap gak lauk dia . . . . P kenduri asyik minum air sejuk ngn cendol nye , efek nye tekak aku makin sakit. huhuhu~ sampai rasa nak demam. . .


Ni la hasil nye. . . . ada gula-gula, kerepek ,telur ,kek dll. . . . . .Dah macam p shopping plak rasanya. . . .

Minggu ni sibuk p kenduri orang, next week kenduri family sendiri plak. Moga segala nya berjalan dengan lancar. InsyaAllah. . . . . . . . . . .

2 comments:

  1. mak aii byknya goodies beg dapat....hahaha...penangan musim cuti sekolah....

    ReplyDelete
  2. tula...skali pegi 5 org mmg la byk gile...pegi 4 tempat 5 x 4 = 20 hehe tp ada satu kenduti tu tk dapat goodies sbb dah lewat sgt sampai nyer

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...