Thursday, July 24, 2014

Hadiah Baju Raya dari Blogger Deq Noor (DN)

Assalamualaikum ya asdiko'i...

Sebelum raya nak update sikit, BAJU RAYA aku pemberian dari seorang kawan blogger aku yang belum pernah aku jumpa face to face. Dia ialah DEQNOOR.

Al-kisahnya ... aku adalah one of pengomen tegar blog dia. So sy dijemput untuk bebuka puasa bersama DN . Tapi aku tak dapat hadiri jemputan tersebut oleh kerana masalah yang tak dapat di elakkan. Bukan rezeki aku tuk jumpa blogger DN ni.

Akan tetapi , dia tetap beri penghargaan kepada aku dengan mengepos hadiah as reward. Kira BAJU RAYA aku la :)

Gambar mcm blur plak. Amik pas sahur tadi.

DN  bagi jubah abaya UNGU (memang aku nak cari baju kaler ungu pon) + Inner + Shawl
Nak kena alter jubah abaya ni dulu , sebab aku menyusu badan si Umaira Solehah. So harapnya sempat la alter untuk pakai raya nanti.

Syukran  DN 
Moga murah rezeki DN sekeluarga.
In sha Allah satu hari nanti kita jumpa ye. 
Alhamdulillah....

Meh la korang terjah & jadi pengomen tegar blog DN  di http://www.deqnoor.com/ , mana tahu ada rezeki korang plak dapat hadiah dari DN  yang sangat menghargai pengomen tegar di blog nye. 
Alhamdulillah....


21 comments:

  1. murah rezeki nak2 raya dapat hadiah baju

    ReplyDelete
  2. wahhhh murah rezeki pemberi... senang hati penerima cenderahati... ;)

    ReplyDelete
  3. Bestnye dapat jubah abaya!! Purple lak tu. Kat Malaysia susah nak carik jubah cantik2. Nampak cantik jubah tu. Nanti jgn lupe pose jubah abaya yang dah siap sarung semua tau. Mesti cantik. :)

    ReplyDelete
  4. wah..tahniah!
    tak dapat nak bagi duit atau hadiah raya, klik promoted content je untuk afasz..hehe

    ReplyDelete
  5. tahniah ! boleh lah beraya dengan baju ni ke rumah Deq Nor

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... Selamat sampai dengan baik. Memang rezeki afasz.. :)

    InsyaAllah kita akan jumpa satu hari nanti... :)

    ReplyDelete
  7. wah..untunglaa baju raya di sponsor.harap tahun depan ada orang nk sponsor saya pula.hehe...

    ReplyDelete
  8. sy pun dapat...hehee...tapi xsempat nak share....alhamdulillah...

    ReplyDelete
  9. leh buat baju raya..untung le hehe

    ReplyDelete
  10. Dateng sini buwat ngucapin Taqobalallahu minnaa wa minkum Shiyamanaa wa shiyamakum, Minal 'Aidin Wal-Faizin Mohon Maaf Lahir Dan Batin, mungkin selama ini ada koment2 saya yg kurang berkenan disini...

    ReplyDelete
  11. sng x org kedai nk alter..ko tmbh zip eh?

    ReplyDelete
  12. nti dah siap alter share la gmbr ko pkai jubah ni... :)

    p/s:tumpang nk share Anugerah Terindah

    ReplyDelete
  13. salam dear ..
    huhuhu rindunyeeee
    insyaallah kembali berblog
    alhamdulillah rezeki raya
    seronoknya beraya kan dik ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...