Friday, March 16, 2012

Happy Besday Cik Su

Khamis lepas aku balik kampung halaman ku di Kampung Nyiur Tujuh, Jerteh. Ada kenduri sepupu ku. Tup tup, tarikh sepupu aku nikah tu , tarikh yang sama dengan besday Makcik aku , "Cik Su".

Yen & Farahana , sepupu aku yang merupakan anak kepada Cik Su. Diorang plan buat suprise tuk Cik Su. Lepas je selesai majlis akad nikah & ada acara makan-makan terus diorang keluarkan kek sorok-sorok. Sorok-sorok pasang lilin ok.

Misi SUPRISE untuk Cik Su

Cik Su terharu melihat anak-anak buat suprise ~


Jom potong kek.

Kek secret recipe yang sangat sedap !!!! Aku makan 2 potong besar kot ! 
Nyum nyum ~

5 comments:

  1. sedpnye kek..dah lama xmkn kek..hapy besday.mama farhana

    ReplyDelete
  2. JUST WALKING.. SLMT HARI JADI.. SEMOGA SIHAT DAN PANJANG UMUR

    ReplyDelete
  3. bagus... ada perubahan dalam blog ini

    ReplyDelete
  4. SDS:kite tunggu boss belanja k...

    aku dah tukar dah.hehe

    Semut: besday ciksu sy

    kid: tq kid...sila la komen2 apa2 yg perlu diubah lagi...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...