Wednesday, March 21, 2012

Majlis Resepsi Faiz & Asmaliza

Sabtu , 10 Mac : Kg Limbongan , Jerteh

Sambungan dari Majlis Pernikahan sepupu aku, Faiz. Kali ni aku update gambar time kenduri di Limbongan,  Jerteh.

Pengantin serbah Biru Interkois . .  

Bersalaman sebelum masuk rumah pengantin perempuan.

 

 
Baca doa , pembuka majlis. . . 

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jom kita tengok persiapan kami sebelum ke rumah pengantin perempuan. Kami serba ungu. I like UNGU >_<

Ini persiapan sebelum ke rumah pengantin perempuan.

Posing ngn pulut & telur.

Wow , macam pemandu pelancong la. . . hehe~
Tukang bawak je tu.

Atin ucuk sikit, bawak minyak wangi

Ya ucukkk bawak kain ela 

Aku bawak yang ringan je, sejadah. Yen tak dapat dikenal pasti bawak apa tu.

Kaklong bawa yang berat sekali sebab Kaklong kuat. hehe~
Kenapa kain alas dulang tu tak betul, isk2 . . . . 

 
OK, kami bergambar ikut ketinggian...hihi~

Ok , ni abg aku, Baas. Dia jadi videographer guna Samsung Galaxy Notes dia. Perghhhhh cantik & clear gila video dia. Rasa macam nak angkat satu gak !

Ni hasil dari "Majlis Mengenal"

Cantik kan rumah diorang, Pink + Kuning = Pining

Pakcik & makcik aku bersama pengantin.

Aksi bebas dari Family aku ~

Bergambar beramai-ramai . . . 






12 comments:

  1. da follow sini balik... xjmpe chatbox nk tinggal msg :)
    slm kenal..

    ReplyDelete
  2. cantik la pelamin..n style tudung pengantin pmpn pun cantik =)

    ReplyDelete
  3. nanieybarnieylurviey : dah buang chat box, tip dr blogger2 ...chat box melambat blog kite tuk load.

    liza: sama tema ngn liza nnti ke?

    munnafendy: dia tmpah khas tu....

    ReplyDelete
  4. saya disini: ayh aku pasang reben kat kete...hehe ~tak sampai nk letak.:D

    ReplyDelete
  5. Insya Allah, lebih kurang laa kaler tuu... :D

    ReplyDelete
  6. liza: uhuk2...kite pakai bj tu la nnti...

    ReplyDelete
  7. Cantik pelamin dia.. kenduri yg nilah kan.. kak fasz balik terengganu..

    ReplyDelete
  8. nurul: ha;a kenduri yg ni la time akak balik besut itu hari....huhu~ cite nye tk bis lg...nnti akan ad entry tuk belah spupu akak lak.lg meriah !

    ReplyDelete
  9. Oohh, kita pakai purple...kalau tema pink kottt....pakai pink ea... :D

    ReplyDelete
  10. ooooo ok, nnti pakai bj pink time liza kawin...ahahaha smua pacd pakai pink la.....

    My Pinky Moments

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...