Thursday, March 8, 2012

Mood Balik Kampung @ Jerteh, Terengganu

Pagi ni aku akan gerak balik kampung halaman, tempat kelahiran aku di Jerteh, Terengganu. Ada kenduri sepupu aku. Aku dah set beberapa auto post entry untuk beberapa hari sepanjang aku di kampung. Nanti dah berkenduri mesti tak sempat nak publish entry. Line internet kat sana pun tak kuat mcm Unifi di umah aku.wakakakaka ~ Semalam aku layan 4 drama sekali ! Unifi memang best ~

Ni la kampung aku. Serba kuning seperti "Cik Emoticon" ku.


Doakan kami selamat pulang ke Jerteh , semoga majlis kenduri sepupu aku berjalan lancar & kami selamat pulang ke Bandar Baru Bangi Ahad ni k.

*Mesti aku tengah tido dalam keta. Aku tido kul6pg tadi.haha! Layan 4 Drama tu~

11 comments:

  1. minggu ni i pulak balik kampung!! yeay!! tak sabar!!!

    ReplyDelete
  2. adeh, homessick trus ble akak sebut pasal balik kampung ni

    ReplyDelete
  3. i bulan 4 lak baru balik kampung..waaa...nak nangesss

    ReplyDelete
  4. kak Fasz pun balik kg.. hari sabtu nurul g kelantan.. boleh jumpa.. hehehe ;)

    ReplyDelete
  5. lor,kampung nyiur tujuh ko.saya dok kg alor lintang dulu.13 tahun dok besut.hohohoh..skolah kat mano?

    ReplyDelete
  6. Ambo dekat 30 tahun doh dok kelikkk
    kelik Besut wei,hihihi

    ReplyDelete
  7. Ambo dekat 30 tahun doh dok kelikkk
    kelik Besut wei,hihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...