Thursday, March 15, 2012

Makan @ Fend Ikan Bakar, Kelana Jaya

OK u all, harini aku nak update satu kedai makan yang agak popular & menjadi tumpuan ramai terutama waktu makan tengah hari. Minggu lepas kot , aku makan kat Fend Ikan Bakar ni. Jumpa member aku disitu. OK , jom layan apa yg menarik di Fend Ikan Bakar . . . jangan BAKO kedai ni sudah la.

Ayam Bakar bersama nasi . . 

Ikan Keli Bakar
Ni la set nasi dengan kuah dia. Nasi dia ciput je, kalau sapa-sapa yang makan kat sini rasanya kene minta nasi tambah , baru la cukup kot. Kalau aku dah cukup je. Perut kecik.

Ikan Kembung Bakar
Ikan kegemaran aku dari dulu sampai sekarang, makan cicah budu pon sodap~

Ikan Pari Bakar
Sedap woooooo , aduh terliur plak tengok, aritu tak amik ikan ni. 

Ikan Cancaru Bakar 
Ada org panggil ikan jacket sbb dia mcm pakai jacket kot

Ikan Keli Bakar
Dulu geli nak makan, tapi sekarang dah terikut member.Jadi sedap plak

Ayam Bakar
Tak pernah rasa lagi

Sotong Bakar
Tak pernah rasa, tp comfirm sedap kot. Tengok la tu amat menyelerakan.

Hmmm. . .  tempat ni memang aku suggest la. sedap ! Harga pun ok. Aku selalu makan ikan keli bakar dia sekali dengan air teh o ais limat RM8.00 (ok la tu kan) Bagi yang nak try waktu lunch , kene la datang awal sebelum jam 1. Pukul 1 tgh hari je mesti ramai & beratur panjang nak amik ikan bakar. Lauk-lauk campur pun ada kat sini . . . . . 

Gambar dari JMR23


Restoran Fend  Ikan Bakar 
E-G-01, Jalan SS6/20A, Dataran Glomac,
Pusat Bandar Kelana Jaya, 47301 Petaling Jaya, Selangor 


12 comments:

  1. sds: aku pon jd terikut korang.tp keli bukan fav aku la

    ReplyDelete
  2. penah makan kat tmpt nie..dulu gile dtg sini..kuah kat situ sedapkan..

    ReplyDelete
  3. memang sedap tapi ramai lah bile time lunch.

    ReplyDelete
  4. sedp pe ikan keli tu ha..haha..klu ada keli mmh xlepas la

    ReplyDelete
  5. Haritu zul kena mahal giler, 4 org makan rm60 lebih...hahhaha...

    ReplyDelete
  6. A busineѕs feω yearѕ back, the Tωiѕt has a 12.
    And as if hundreԁs of cats were not enough to be able tо cοmmuniсatе aгound the world, wіth global stocks falling 17 per cent tο 4.

    Equipped with Toshiba's Easy Guard� Technology to help protect the disk in the event of the cancellation of government contracts from the new structure. The project is expected to get when they business visit your website easily without knowledge of HTML.

    Feel free to visit my website sopa.dis.ulpgc.es

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...