Wednesday, March 7, 2012

Lunch with Nik ~

Semalam time lunch aku kembar ku & Liza lunch kat luar TM. Selalu lunch dalam cafe TM tu je. Dapatla berjumpa dengan classmate aku, Nik tp bukan Nik Norfarizam tau, Nik Anisah. Makin hebat la dia sekarang. chewaaahh ~ Dah mcm boss, p meeting sana sini ~

Tini & Nik 
Dua-dua pakai spek.

Khusyuk betul Liza makan. hehe~ Air bandung penuh lagi.

Liza, Nik , Aku
Dah licin dah. Tudung aku & Liza di taja oleh Ariani ok.


Sesi meluahkan perasaan yang terbuku dihati. huhu~

Last-last tinggal tulang je. Nanti aku review tempat makan ni. Antara tempat famous kot kat Kelana Jaya. Nyum nyum ! 

14 comments:

  1. OMG...baju nik anisah sama sebijik sedondon dengan baju saya....hahaha...sehati sejiwa....

    ReplyDelete
  2. saya disini: tulang ko la tu...hahahaha lincin ko makan

    miamira: yeker sebijik ke? ke beli sama2?nnti time kenduri pakai la sama2.hehe..leh wat nasyid

    ReplyDelete
  3. sds: ye la tulangko tu.....hehe~ ko kan kurus melidi

    ReplyDelete
  4. tu dia..melantak sakan...
    aiseh jauhla KJ..cmne nk p lunch sane..xdapek la bro..eh bro lak..hahahah

    ReplyDelete
  5. Wah sedapnye kak fasz.. ni makan ikan bakar ek.. sedaaaappp .. :(

    ReplyDelete
  6. hehe dah macam blog jalan jalan cari makan plak..hehe

    ReplyDelete
  7. Dulu sekolah kat bandar baru bangi kan?

    ReplyDelete
  8. untung laaaa tudung ariani,,,
    untung laaa TM... =)

    ReplyDelete
  9. Hahahha....ariani lahhh SANGAT....

    ReplyDelete
  10. diah: knp leh tessasul panggil sy bro ni????

    nurul: ha'a makan ikan bakar.kalau nurul dtg sini, jomla kite p makan.dekat je ngn chan abdullah tu

    boni: ada mcm2 ikan di sini...mmg sedap!!!!

    zuan: akak suka kongsi apa yg akak makan....tgk badan la..hahaha

    pak lan: ha'a np ek? pak lan kenal ke sy ni? kita baru jumpa skali je aritu ngn bro kan?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...