Wednesday, January 8, 2014

Majlis Resepsi Kak Shafina & Pasangan @ Kompleks Kejiranan Persint 16 Putrajaya

Assalamualaikum ya asdiko'i... Sabtu yang lepas , aku sempat ke majlis resepsi jiran aku bertempat di Kompleks Kejiranan Persint 16 di Putrajaya. Jom layan gambo yang sempat di snap. 

Pelamin yang sweet ~

Pengantin tengah makan. Sempat pengantin lelaki senyum tu. En Suami yang snap gambo ni. 

Kaklong aku ngn Adik aku ngn Kak Nurool bersama pengantin.  

Gambar dengan bukan pengantin yang banyak kalau p kenduri ni. hehe ~ Layannnnnnnnnnn.....

Umaira Solehah with Mama Long & Auntie Nurool

Umaira Solehah with Mama Long & Papa Long nak gigit kaki drumstick kecik..

Papa ngn Mama Umaira Solehah pun nak interprame juga :p

Ini ucuk sikit. Cik Su Umaira Solehah yang jd babysitter sepanjang cuti sekolah haritu.

Ha ni la tempat Umaira Solehah bermanja. Cucu yg manja ngn Tok Pa nye ~

Sempat snap gambar seFamily. Adik aku yang kat UMT tu je yg takde. huhu~

Gambar kek pengantin pun kene ada. Sedap ooo kek perisa oren ni !!! Aku makan byk...

Tu je gambar yang nak dikongsikan. Tunggu next entry plak ye. :D
Buat autopost, taip lelaju di kala Umaira Solehah sedang tidur nyenyak.


Daaa... 


9 comments:

  1. Skang nie ramai je yang buat kenduri kawin kat dewan kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm.. alasan dr sy : umah tak kotor, tk penat nak kemas2 umah pas majlis, balik je kenduri boleh dah rehat dengan lega nya :D

      elak kejadian org curi barang kat umah.

      tu la antara faktor2 buat kat dewan

      Delete
  2. Cantik pelaminnyaa.. Selamat pengantin baru buat kedua mempelai..

    ReplyDelete
  3. rupa mereka sama je..
    btw TAHNIAH utk mempelai

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..tahniah, selamat pengantin baru:)
    **gambo chalet tu dh uplod dlm ig :)

    ReplyDelete
  5. Amboi2 pokok kelapa diaa...... :D

    ReplyDelete
  6. Cantiknya pelamin...
    Pengantin pun comell ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...