Wednesday, March 14, 2012

Gambar Pengantin Baru bersama Kami

Layan gambar pengantin baru bersama KAMI:

 
Gambar Family aku bersama Sepupu aku (Faiz) & Isteri (wahhh dah panggil isteri la) . . . .  Kami serba kuning , Papa paling kuning  . . . .Jom tengok gambar-gambar lain . .
Gambar Sepupu aku & isteri bersama keluarga mertua & keluarga nya. - Serba kuning seperti kunyit

 
Sepupu aku & isteri bersama keluarga nya. . . . .Ciksu, Farhana, Yen, Faizal & Mok (nenek aku)

 
Sepupu aku  & isteri bersama Keluarga Cik Long . . Abby, Kaklong Nona , Cik Long & Basyir yg malu-malu

Kami bergambar beramai-ramai. Cantik Masjid Hadhari ni . . . .Agak-agak kalau aku nikoh sini, ada tk member-member yang datang?

Singgah sini juga:

13 comments:

  1. faz nanti tema kaler apa pulak? ehe..

    ReplyDelete
  2. sepupu??kak faz nye bila lak?hehehe

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru Faiz & Asmaliza

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin baru...masjid hadhari ni yg kat kuala kangsar tu ke?

    ReplyDelete
  5. Insya Allah panjang umur, dtg...x dtg time nikah, dtg time reception...ahhahha...

    ReplyDelete
  6. diah: i like kuning...my baby color

    madam: insyaAllah kaler akan di umumkan nnti.haha

    arelan: ada jodoh akak jemput arelan k

    ciksue : mmg lawa la...huhu

    sds:ada je ko jawab ...puas aku pikir apa yg ada'

    kid: tq bg pihak spupu

    liza:kalau liza tak dtg dua2 cmne?hehe

    munnafendy: masjid ni di jerteh terengganu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...faz ni...lupa lagi...soalan yg dia tye pon die boleh lupa

      Delete
    2. sbb simpe sgt komen ko tu. .betul3

      Delete
  7. Kalau x dtg 2 2 tu, makna ada hal yg x dpt dielakkan...insya Allah setakat bangi, dtg punya....hahhaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...