Monday, July 25, 2011

Aksi Si Kumbang bersama Bunga-Bungaan~

Jom kite tengok aksi E-jat, satu-satunya kumbang PacDesign.

Aksi manja bersama Tini ~


Aksi E-jat nangis selepas di marahi oleh Liza

Aksi E-jat & Alpi gaduh nak tgk Tab tu . . .
E-jat posing bersama Aku, Alpi & Tini

E-jat muka baru nak senyum bersama Farah Jasmin , Fatin & Yati

E-jat berbaju BIRU bersama gadis berbaju biru, Liza & Yati

Dah mcm artis lak si E-jat ni . . dikelilingi oleh wanita. Chewahhhhh . . . .


*Semua yang aku tulis kat atas tu , rekaan semata-mata ek . . . pada GF E-jat & BF Liza, Tinie & Alpi jgn marah ek . . . . diorg berlakon shj.

19 comments:

  1. klu kate ni betul2 bukan berlakon cam ne???haha

    ReplyDelete
  2. Owh liza xpa... Dia mmg suka tukar2 partner...:-P

    ReplyDelete
  3. zul: eh~ yeker liza cmtu?????tp kat offiz dia asyik cite pasal zul je....

    ReplyDelete
  4. hahahhaa...dengo tu...i asyik citer pasal u jer....OO EMM JIII... :P

    ReplyDelete
  5. hahaha.....dr kul 9 sampai kul 6 , liza cite pasal zul je...sampai kite tetido...:p

    ReplyDelete
  6. hahahahharraaammm....sampai x sempat kfaz nk citer pasal abe dia...i asyik sibuk soh dgr citer u....hahahahhahahaha...

    ReplyDelete
  7. abg din tu tkde pe yg nak di cerite kan pon....hehe....lain la abg din mcm zul, artissssssss hangat di pasaran...opssss ...terlebih suday...

    ReplyDelete
  8. hahahha...artis la SANGAT....hangat ke hangit... :D

    ReplyDelete
  9. eh hangit ke si zul tu????hehe...

    ReplyDelete
  10. hahha...bau hangit kot...oppss... :D

    ReplyDelete
  11. bau hangitttt????mcm panggilan hangit pulakkkk...

    ReplyDelete
  12. aksi Nik bersama buah hatinya mana?? takde ke??

    ReplyDelete
  13. amboi akak...aksi kite bersama buah hati tkde la.....tkde sapa nak amikkan gambar kami be2...hahaha~

    ReplyDelete
  14. ijat tetibe menggedik dengan ramai wanita... da tak pemalu da dia...dulu pemalu auw2...haha

    ReplyDelete
  15. ejat skrang keje dikelilingi wanita...hehe~....cik pepel ni kwn sekolah dia ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...