Tuesday, November 1, 2011

Boss Belanja for My Birthday

Selasa lepas, BOSS belanja kami sempena hari kelahiran aku on 29 Okt 2011. Dah lanjut usia dah aku . . .mcm tak caya je aku dah masuk 2* (boleh tgk jumlah lilin untuk tahu umur aku k) ,

hehe ~

Boss suruh pilih kek, lepas tu Tini tuliskan kat kek tu . . .

perghhh siap nama penuh aku lak~

Kalau p mana-mana tak sah kalau tak posing, So kami pon posing la. . . .

Aku bersama kembar ku, alfi & kembar baju aku, Yati

Tini has been reserved by who???


Alfi yang kuat makan. . .tp tak nampak dalam gambar, hakikat nyer. . . air sampai 2

makanan pon 2 dia order. . . kalah aku!

ha, Ni la BOSS BESAR kami bersama isterinya . . .

yg lagi dua tu Lee & Cheong, boss kecik kami.

Dua orang awek ni pon dah di reserved ok!

Senyuman menggoda gitewww ~

Aku nyer, Nasi bersama ayam black pepper.

Tu En. Nik selaku Project Manager kami.

Kemain lagi jadi cameraman ~

Ini la kek yang telah aku potong. . . .Cheese Choc Cakes . . .

Sedap hingga menjilat pisau la ~ ngeh ngeh !

Lastly, TQ to my BOSS & to all kawan-kawan yang menyambut besday ku~

So sweet!





7 comments:

  1. wah kek nampak sdap tu..hehe Happy Birthday!

    ReplyDelete
  2. ~diAhOntHeblOg~: tq ....mmg sedap pon .....cheese choc cakes

    ReplyDelete
  3. Happy birthday!!! sedapnya kek tu ;)

    ReplyDelete
  4. tq anonymous....sedap mmg sedap....lemak naikkk woooo.... ..sapa ni ek? nir ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...