Wednesday, May 28, 2014

Wordless Wednesday : Kembar ke?


26 comments:

  1. Bila pakai tudung, baju, cerminmata sama memang macam sama jadinya...
    Adik-beradik kot...

    ReplyDelete
  2. ehhhh kembar kee tuh??..mcm sama je muke...;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm je ek? mcm afasz dgn saya disini.. ni adik adik kite.

      Delete
  3. spekmata sama tu nampak serupa kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti ada kot.. hehe. tk yakin la tu. hehe

      Delete
  4. haah lah baju sama n tudung pun sama
    senyuman sama macam kembor :)

    ReplyDelete
  5. Cam adik beradik kembar je. Tapi tengok lelame, tak kembar pun. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg tak kembar pon .. hehe ni adik adik sy. beze 5 thn

      Delete
  6. macam kembar..tp macam x seiras...acaner tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan kembar tp adik beradik.. hehe

      Delete
  7. Replies
    1. ala sbb jmr dah tgk kan komen.. ce teka mana kakak mana adik? hehe

      Delete
  8. Ini bukan kembar ni... ini adik beradik...! uncle tahu!

    (sebenarnya uncle dah baca komen... hehe)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle ni siap bgtau dah bc komen. spatut nye tulis je . wahahah siap bg alasan dah bc komen. kelakar plak rasa.

      Delete
  9. So cute n so muslimah du2 specky, adik afazs ke cam ada iras je :-)

    ReplyDelete
  10. serupa sebijik!!! mcm kembar...terilusi dek spek, baju n tudung yg same tu heeheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni masa kenduri kawin sy belah lelaki. pakai sedondon adik bradik n family, :D

      Delete
  11. sama tapi tak serupa..hehe
    adik beradik mesti ade iras2 kan :)

    ReplyDelete
  12. comel! nampak mcm kembar lah... :)

    ReplyDelete
  13. Nmpk mmg macam kembar...!!comel plak tu 2 2.:-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...