Monday, June 2, 2014

Majlis Aqiqah & Doa Selamat Muhammad Rayyan Zafran 01/06/2014

Assalamualaikum ya kawan-kawan... 
Semalam aku sempat singgah ke Majlis Aqiqah & Doa Selamat anak classmates aku masa di UiTM dulu. Majlis bertempat di Kampung Sungai Penchala , TTDI. Layan gambo + caption ek.....

Kecik je si Rayyan dalam buai tu.... 

Baby- Muhammad Rayyan Zhafran Bin Zulfadli

Masa ni Rayyan dah bangun sebab baru lepas eeakkk... Ni la Mummy & Daddy Rayyan...

Umaira Solehah geram nak pegang Rayyan...

Sesi mak mak bergambo plak. Umaira Solehah dah mula mengamuk time ni .. hehe~

Iza (classmate aku gak) berlatih pegang 2 anak .... Bulan 8 due date beranak anak kedua.

Umaira Solehah dah ngamuk sangat time ni, Rayyan plak terlentok dek kerana Mummy dia sakan bergambar. Damia plak pandang ke lain. hehe~
Kesimpulannya, mak-mak yang sakan nak bergambar...hehe~

Alhamdulillah.. ada rezeki tuk pegi majlis ni.Dapat la jumpa classmate yg dirindui even tak ramai pon dapat join.Bukan senang nak reunion semua sekali sekarang ni. Yela semua dah berkeluarga beranak pinak dan bekerjaya.

Daaa...
Asssalamualaikum....




13 comments:

  1. Amboi..sakan mak2 nye bergambar. Ahahaha.. XD

    ReplyDelete
  2. gmbr umaira geram tgk baby..mcm mintak ada dah tu..:-p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada rezeki in sha Allah umaira solehah jd la kakak nnti. amin

      Delete
  3. Congrats K.Munirah!
    Knp umaira mengamuk tuu..

    ReplyDelete
  4. Umaira da pnt bgambar la mmy.. hehe..

    ReplyDelete
  5. ibu dan baby semua ceria..:-)

    ReplyDelete
  6. Best kan dpt berkumpul ramai2 bersama anak2 :-)

    ReplyDelete
  7. Seronok kan dapat jumpa kawan2 lama nih

    ReplyDelete
  8. baju melayu rayyan zhafran sgt cool & style.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...