Friday, November 21, 2014

Karnival Upin & Ipin @ PICC Putrajaya

Assalamualaikum ya asdiko'i...

Harini start karnival Upin Ipin ni.
Moh le ramai-ramai.


Anak-anak yang suka Upin Ipin ni mesti suka kalau dapat pergi sini. Ultraman pun ada sekali. ... huhu~

Mesti seronok dapat gembirakan anak-anak kan..
>_<

15 comments:

  1. akak tak sbr nk pi jgk... aiyan msti suke nih.... tp akak pg ahad sbb suami keje sabtu... moh ramai2 kite serbu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. best, nak pergi tapi pantang x habis lagi. kalau x memang ak dah p dah. hahahah

    ReplyDelete
  3. waalaikumussalam ya ukhti
    bestnya kalau anak-anak ke sini musim cuti sekol ni ^_^

    ReplyDelete
  4. Tak dapat nak pergi tengok ada hal pula. mesti bestkan. Sampai bersesak2x sana.

    ReplyDelete
  5. ada terbaca kat blog lain... punya lah ramai manusia kat tempat ni sampai susah anak2 nak tengok... mak bapak yg lebih lebih tengok dah tu block pandangan pulak...

    ReplyDelete
  6. ramai y bagi bad review pasal karnival ni

    ReplyDelete
  7. Belum ada anak lagi.. tapi orang besar boleh jer kan pergi.. hahahaa
    *minat ipin upin ni hahahaha :P

    ReplyDelete
  8. kite tak sempat pergi sebab ade di ipoh dan balik kampung..

    ReplyDelete
  9. mesti teruja budak2kan...ye di ultramankan....

    ReplyDelete
  10. Mst ramai yg pergi kat sini kan?

    ReplyDelete
  11. best karnival ni. cuma tak tahan dengan sesak, jem,tak ada parking aje lah

    ReplyDelete
  12. Bila ada lagi ni.. hari tu nak pegi tak dapat masuk.parking pun tak dapat.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...