Wednesday, November 12, 2014

Wordless Wednesday : Sedap nye !!!

37 comments:

  1. Hai humairah
    Buat apa tu yea ^_^

    ReplyDelete
  2. Emmm... memanglah sedap macamlah Umi tak buat macam ni masa kecik dulu kan Humairah kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa kecik dulu comfirm slalu makan .. ngeh ngeh. .

      Delete
  3. Dah lama tak buatkan untuk anak2 ice cream malaysia ni.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kene la buat , kasi anak anak seronok dan menggamit kenangan lalu. :D

      Delete
  4. ni nama nyer...buat ubat je.r..heeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu kalau demam , memang ni la ubat nye :D

      Delete
  5. Amboi sedapnyaa tgk dia makan eskrem tuh.. lama dah tak makan eskrem malaysia nie.. yg sedapnya mesti laa asamboi.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pon suka asam boi, tp dulu pernah makan perisa jeruk kat kampung dulu dulu, sedap tp skrang dah tkde dah.

      Delete
  6. Salam Afasz... tengs sudi singgah blog eMMe... amboi dak kecik sowang ni makan aiskrim..
    sdapnye.. sejuk nak oi... huhuuh... dah, takmo sedot manyak2 ye yang.. heee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome..

      sy bg sikit je kat dia. hehe.

      Delete
  7. Salam...sedapnya susah cari sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jiran depan umah sy ni ada jual. :D

      Delete
  8. Replies
    1. sedapppp, makan dlm pantang .. hehe

      Delete
  9. syoknya aiskrim malaysia... aiskrim yang paling best antara semua aiskrim !

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul , sedap dan murah dan boleh bikin di rumah sndiri.

      Delete
  10. assalam....terima kasih sudi singgah blog suram kakak....salam pekenalan...kakak orang baru di sini.

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah sedppnya lahai dik.. aunty nor pun suka tau
    nostalgia

    ReplyDelete
  12. Asiah pun dok sakan layan Eskrim malaysia ni skang. Hari2 beli, kadang wat sendiri walaupun hari hujan...;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...