Showing posts with label Baju pengantin peach. Show all posts
Showing posts with label Baju pengantin peach. Show all posts

Tuesday, December 17, 2013

Majlis Perkahwinan Nurul Aini & Pasangan @ Bukit Damansara

Assalamualaikum ya asdiko'i, Sabtu lepas aku sempat p satu kenduri wpon En Suami kerja. Patut nye kenduri kawan sekolah aku ni di Bandar Baru Bangi (dekat je ngn umah aku) tapi sebab En Suami kerja, aku tk p then kawan aku ajak p belah laki. Aku pun p la ngn kawan aku, Nurul & Shida siap bawa assistant a.k.a baby sitter anak aku a.k.a adik aku. hehe~ Jom layan gambar...zaaazzzzzzzzzzzzzz...

Sampai-sampai je terus jumpa pengantin & bergambar. Kami sampai dalam kul 2.34pm.

Bergambar dengan pengantin baru sebelum balik. Sempat PEACE tu !!!

Nampak tak lemak pipi Umaira Solehah tu? huhu~

Ni la driver yang hebat. Berbekalkan peta dari penjelasan di SMS, kami sesat tapi berjaya sampai destinasi juga, kalau aku dah gelabah gile kot. Ada GPS pon gelabah gak. huhu~

Awwwww......

Seronok Umaira dapat keluar jalan-jalan makan kenduri & minum air sirap. hehe~

 ~Barakallahulakuma Nurul Aini & Suami ~




Monday, May 14, 2012

Majlis Perkahwinan Munirah & Zul (Segambut)

Apa khabar kawan-kawan? Harap semua sihat & takde simptom-simptom Monday blues hari ni. Hari ni aku teman kan ayah aku ke Taiping, Perak. So, aku set autopost. Esok baru start keje. Harap tak Tuesday blues la esok , ngeh ngeh. Jom kita sambung cerita kenduri kahwin tadi.


Minggu lepas dah pergi kenduri Munirah & Zul di Kg. Sungai Penchala, Key El. Minggu ni , tanpa dirancang, aku pergi kenduri mereka sekali lagi. Last minit, terdetik hati aku untuk pergi. Belah laki di Segambut. Kembar aku dari Kelana Jaya pun turun sekali. Oleh kerana , aku tak berani nak drive sorang-sorang dari Bangi ke Segambut, so aku decide untuk naik komuter ke Segambut. Dah 5 bulan aku tak naik komuter. Sampai di KL Central aku gerak dengan kembar aku yang dari Kelana Jaya. Tapi tak dapat merasa komuter yang baru tu. Yang membuatkan nak pergi sangat sbb nak jumpa baby Nur Damia Arissa, anak kawan aku , Iza . . .  dah 5 bulan dah dia. Dapat gak jumpa :)


Jom layan gambar . . . . 

Nur Damia Arissa. . . .baru dapat jumpa dia >_<
Selama ni duk webcam by skype je. 

Hari hujan , terpaksa la Nur Damia Arissa tutup kepala.

Nur Damia Arissa dah start nanes. Aku cubit dia kot. hehe ~


Sampai-sampai je terus jumpa pengantin & diorang suh kitorang makan dulu. 
Eh! Iza cari apa tu???

Berkerut muka Iza. . . Itu dia Chef Nur Damia Arissa. 
Dia mesti pandai masak karipap, nasi ayam & lain-lain, bila besar nanti :D

Dadih Milo , sedap ~

Kuih-muih

Nur Damia Arissa masuk jari. Lapar la tu :D
Terliur tengok orang makan nasi kenduri.

Asyik gambar kami je. Mana ntah gambar pengantin yang diraikan ? hehe~ OK , jom layan gambar Raja & Ratu Sehari . . . 

Pelamin kaler pink.


Munir dengan baju lace kaler oren. Sama pulak color time dia tunang.

Seronok nye dapat jumpa Nur Damia Arissa :)
Dah nak mula nanes tu . . .

Walaupun Nur Damia Arissa sedang menangis, kami tetap bergambar. :D

Makin mengamuk Nur Damia Arissa melayan kami bergambar. 

Eh! ni bukan Nur Damia Arissa. Ni anak orang lain. Tengok dia tak sempat nak buat 'peace', aku dah snap. BULAT gila mata dia !!!!

Meja semua telah diangkat, kami masih lepak di sini. 

Bergambar bersama pengantin. Nur Damia Arissa termenung dibelakang.


OK Nur Damia Arissa dah pandang kamera. Eh! Matching pula baju aku ngn husband Iza. opssss ~

Last gambar bersama pengantin. 

Gambar semua aku snap guna kamera Samsung Corby & edit sikit. 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...