Tuesday, December 17, 2013

Majlis Perkahwinan Nurul Aini & Pasangan @ Bukit Damansara

Assalamualaikum ya asdiko'i, Sabtu lepas aku sempat p satu kenduri wpon En Suami kerja. Patut nye kenduri kawan sekolah aku ni di Bandar Baru Bangi (dekat je ngn umah aku) tapi sebab En Suami kerja, aku tk p then kawan aku ajak p belah laki. Aku pun p la ngn kawan aku, Nurul & Shida siap bawa assistant a.k.a baby sitter anak aku a.k.a adik aku. hehe~ Jom layan gambar...zaaazzzzzzzzzzzzzz...

Sampai-sampai je terus jumpa pengantin & bergambar. Kami sampai dalam kul 2.34pm.

Bergambar dengan pengantin baru sebelum balik. Sempat PEACE tu !!!

Nampak tak lemak pipi Umaira Solehah tu? huhu~

Ni la driver yang hebat. Berbekalkan peta dari penjelasan di SMS, kami sesat tapi berjaya sampai destinasi juga, kalau aku dah gelabah gile kot. Ada GPS pon gelabah gak. huhu~

Awwwww......

Seronok Umaira dapat keluar jalan-jalan makan kenduri & minum air sirap. hehe~

 ~Barakallahulakuma Nurul Aini & Suami ~




17 comments:

  1. Replies
    1. tgk je ke? eeeeeeeeeeee... aku dah bc n tgk dah blog ko. :p

      Delete
  2. boikot Umaira! (tak habes2 nak boikot) hahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn la boikot umaira, nnti time wedding ko , insyaAllah umaira dtg kasi hadiah. :p

      Delete
  3. den la ni agak sebuk nak ke majlis majlis kawin.. rasanya t kalau den kawin, kawan kawan pun akan gunakan alasan yang sama..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup kadang2 pikir gak mcm tu dulu2. tkpe , mana yg ada rezeki nak dtg tu, ada la.. bila zuan nak kawin ni? jgn lupa bg kad , insyaAllah akak dtg, seremban kan :p

      Delete
  4. kadang-kadang, tak dapat gi majlis kawen kawan-kawan
    bimbang gak, takut majlis diri sendiri nanti member tak datang,haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dpt kad, akan diusahakan pergi. kalau tk dpt pegi juga. mean tkde rezeki la..

      Delete
  5. Replies
    1. blom, lupa plak p pegang dia cmtu, sian umaira.. >_< sori umaira,,,

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...