Wednesday, December 11, 2013

The Big Bad Wolf Book Sale @ MIECC, The Mines

Assalamualaikum ya asdiko'i...harini sempat gak aku update blog. Tulis simpan dalam draft then autopublish. Mudah kan. hehe~ Ahad haritu aku pergi kenduri ex-housemate aku di Hulu Langat. Then nak balik tu lalu plak kat The Mines. Ikutkan aku nak balik terus then tetiba En Suami ajak p The Big Bad Wolf ni. 

Entrance The Big Bad Wolf

Punya la lama tunggu lif ni, rupanya rosak. Akhirnya naik tangga gak. 

Macam-macam buku ada. Kalau bawa adik-adik aku ni , mesti diorg borong novel. huhu~

Antara buku yang menarik perhatian aku & En Suami dek kerana title buku tu. hehe~

En Suami tengok-tengok buku ruangan apa ntah. 

Aku rembat buku-buku untuk Umaira tapi tak banyak la sebab sesak dengan orang ramai. Kalau Umaira tinggal kat umah & aku pergi ngan En Suami maybe banyak kot hasil. Semua buku-buku yang aku rembat tu RM8, RM3, RM6.Novel-novel english pun ada RM8 je. Ramai yang pegang kotak & bawa beg beroda nak borong buku tu.

Umaira nyenyak tidur. Senang nak tengok-tengok buku. Tapi susah sebab sesak dek kerana kete Umaira mengganggu laluan orang. hehe~ Bergilir-gilir la kami jalan-jalan tengok buku. Aku tak minat baca buku, harap anak aku tak ikut la perangai mama dia. Meluntur buluh biiarlah dari rebung nya, ye dokk?

Bagi korang yang ramai anak-anak tu boleh la pergi terjah "The Big Bad Wolf Book Sales" di MIECC, The Mines. Macam-macam buku ada. Kalau ada anak kecik macam Umaira , terhad la sikit masa nak tengok-tengok buku. Ada masa lagi 4 hari lagi. Event ni berlangsung dari 6 - 15 Disember 2013. 


Ni ha hasil aku & En Suami. Yang buku tebal tu je RM20, En Suami punya. Yang lain untuk Umaira Solehah. hehe~ Sekian ... jumpa next entry k.



21 comments:

  1. memang kegilaan pun...

    huhu.

    ReplyDelete
  2. saja je tau bt time2 akak lum gaji, kang pg situ kang msti nk memborong buku nyer

    ReplyDelete
    Replies
    1. comfirm la kene borong , murah kottttttttttt

      Delete
  3. Saya baru balik dari BBW! hahaha

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. tak pasti plak. tp byk nye english la. akak p sekejap je. sbb takut anak nangis .. tpt tu besar sgt. dah le sesak org ramai. ngeh ngeh.

      Delete
  5. Nasib baik beli untuk Umaira yea... kalau beli untuk sendiri... mesti tak tentu lagi abis baca kan... hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe cam tau tau je fasz tk suka baca buku :D

      Delete
  6. Hahha...kt tergelak tgk Umaira tunggu lif tu.....mana gi headband dia?
    Tu mesti tgh gonyoh2 muka kan....hehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite buka before p sini, sbb tkt tecicir. dari parking nak ke miecc ni kene naik tangga . so kene la pegang dia, tkt lak tecicir. masa naik lif tu , dia dah ngntuk tu., pas duk je kat stroller dia tido. ... wpon bising . :D

      Delete
  7. Replies
    1. bawak anak2 kak, diorg mesti suka. murah2 plak tu .

      Delete
  8. seronok sgt kan. hihi..
    licha pun dh pergi dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau baby umaira tk ikut, maybe lg byk hasil buku nak di beli :D

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...