Tuesday, September 6, 2011

Raya Umah Cik Su @ Kampung Nyiur Tujuh

Raya pertama, aku & family aku solat raya dekat surau KAMPUNG NYIUR TUJUH, dekat je dengan umah nenek aku. Lepas solat terus p kubur arwah atuk aku.Then gerak ke umah Cik Su dekat situ-situ gak.Diorang buat open house so makanan banyak~ hehe~ Jom layan makanan yang ada.

Ni Mira nyer nasi, aku makan agak sikit la di sebabkan tiada selera. Masih dalam keadaan demam.





Yang ni pulak antara biskut raya yang ada. Sedap kata Kaklong.Yang dah nak abis tu adalah biskut yang telah di makan oleh Kaklong. Aku tak berapa selera untuk makan biskut. Apa pon tk selera tp biskut coklat tu memang sedap.

Sampai je umah Cik Su , mereka terus amik pinggan . Lapor!



Sesi makan mereka~

Lepas je dah kenyang, kami beborak & teruskan sesi bergambor pulak. Gambar nyer aku dah post kat sini --> Gambar Raya Kami

Sesi buka Kedai Gambar . . .Tuan rumah relax, pasukan Merah yang setting semuanyer.haha~

Antara Cameraman yang turut serta. . . .ada style la . . .walaupon bersampin.

Si baju ungu tu dah tahap proffesional dah . . siap di iringi oleh dayang lagi. huhu~ Time bergambar ni aku dah cergas sikit. Selalu aku yang handle kamera tu, tapi sebab tak larat , bio la budak tu handle. Semua pon dah reti guna kan. huhu~

Gambar kamera abg Fauzi banyak yang candid , cantik-cantik lak tu. Nak tempek tapi malas betul nak pilih gambar yang banyak tu. . . .huhu~Masuk dlm FB jela ek. . . .


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...