Sunday, September 18, 2011

Selamat Hari Lahir Iza~

Hari ni 18 Sept 2011, merupakan hari jadi Kaklong aku , sama pulak dengan BFF aku ni. So, aku nak gak la wat entry pasal kawan aku nyer besday.

Happy Besday Rohainiza
*Gambar ni aku copy dari thn lepas lagi. Credit kat tuan punya gambar.

Sebenarnya ada sebab kenapa aku letak gambar Iza & suaminya. Entry ni khas Safwan jugak. . . Happy Annivarsary Iza & Safwan. Pejam celik pejam celik , rupanya dah genap setahun korang bergelar suami isteri. Akhir tahun ni dah nak jadi seorang ibu dan bapa pulak. So, tanggungjawab lagi besar.

Ucapan dari aku untuk Iza & Safwan :
Semoga korang murah rezeki, berbahagia ke akhir hayat & dimurahkan rezeki oleh Allah, insyaAllah. . .amin.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...