Thursday, December 22, 2011

Babies in November 2011

Tahun 2011 dah nak melabuhkan tirai dah.Tahun ni, ramai gile yang kawin & ramai juga kawan-kawan aku yang baru dapat baby. Antaranya :

Baby Muhammad Zahin Shah Bin Kamarul Shah (6 Nov 2011)

Ni baby kawan aku, Ajan. Kawan aku time belajar di KUIS. Dah nak habis pantang dah Ajan. eh! ke dah habis pantang? Aku masih tak berkesempatan tengok Baby Zahin. Gambar ni pon Ajan MMS kat aku. Masa ni Baby Zahin tersangat la FRESH. Mulut nya macam ibunya. haha ~


Baby Nur Damia Arissa Binti Mohd Safwan (22 Nov 2011)

Ni baby Iza, kawan rapat aku time aku belajar kat UiTM. Jom kita baca pengalaman kawan aku di saat melahirkan Baby Damia. Aku doakan kawan aku tabah dengan dugaan yang menimpa dirinya. Allah sentiasa menguji hamba-hamba nya. Moga Iza cepat sembuh. Aku nak jumpa kau & baby , eh  sedey la pulak. Takpe , ada rezeki kita jumpa k, insyaAllah ~


Baby Ainul Mardhiah Binti Maliki (27 Nov 2011)

Ni pulak Baby Diha, kawan aku time kat UiTM juga. Hosuemate time duk menyewa kat Arau. Muka fresh lagi tu. Nanti dah besar mesti lagi tembam & comel kan. . .  Baby Ainul Mardhiah ni dekat Kota Baharu sekrang. . . huhu~ lagi la susah nk p jenguk. 


Apa-apa pun , aku nak ucapkan Tahniah kat Ajan, Iza & Diha yang dah pun selamat menjadi seorang ibu. Alhamdulillah~ Sorila aku tak dapat nak pergi melawat korang lagi. Maybe tunggu baby dah besar sikit & time pegi kenduri kendara ke. huhu~ Pas ni kalau jumpa kawan-kawan dah tak sunyi sangat dah, sebab dah ada anak-anak ni. Bising dengan suara tangisan la. . . hehe :p

*gambar telah di ambil dengan keizinan ibu-ibu kepada baby di atas . . . 

>_<

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...