Thursday, December 1, 2011

Genap Setahun Aku & Kembar Bekerja Di sini - 1 Disember 2011

Alhamdulillah ~
Harini genap setahun dah aku keje kat tempat keje aku sekarang. Pelbagai benda dah aku lalui. chewahhhh~ Macam la stress sangat . . . hehe ~ Jom layan gambar jela sepanjang aku berkerja di sini:

Time makan ice krim
Aku & Kembar ku genap setahun keje kat PacDesign Sdn Bhd. Yang tengah-tengah tu dah bertahun-tahun, tak leh lawan!



Ini lah antara mereka yang gigih bekerja sehingga larut malam . . Mereka adalah RBT Staff.

Masih gigih bekerja . . .

Si Fariq ni praktikal kat company RBT. Esok last kot. . . kaki tido jugak ni.
opsss, jgn marah ek Fariq~

Time metting , snap sorok-sorok

Ucapan sempena genap aku setahun di sini:

* Syukran Ya Allah atas segala rezeki yang diberi kepada ku. . . .
* Terima kasih kepada Liza yang suggest keje ni. Tak sangka aku bertahan sehingga selama ni.
* Terima kasih tidak terhingga kepada Dr. Faisal , Boss aku <--mcm la dia baca blog aku ni.
* Terima kasih kepada family & rakan-rakan yang support aku dr depan or belakang

15 comments:

  1. alhamdulillah...dh setahun kita kat sni..best keje kat cni..

    ReplyDelete
  2. best sgt!sayang nak tinggal kan PacD ..huhu~ Tapi rasa nya makan-makan lg byk dr keje...opssssss

    ReplyDelete
  3. betul3...hehe...dok cni mcam2 kita mkn..kt secret resepy tu xtau cake mana yg xrase lgi..cam dh mkn semua je

    ReplyDelete
  4. saya disini: tula...kalori dah byk terkumpul , lagi lagi cheese

    ReplyDelete
  5. dini: baru abis belaja ke?amik course apa?

    ReplyDelete
  6. bestnya dapat tempat kerja yang seronok.. sampai setahun pon tak stress..cute mum nie... hanya tuhan jer tau macammana stressnya..

    happy working yer..

    ReplyDelete
  7. cute mum: takde la langsung tak stress , ada tp tak de la seteruk sebelum ni. alhamdulillah.mana ada keje yg tak stress.jd suri rumah pon stress kan?

    ReplyDelete
  8. mmg pon..aku yg paling bnyk mkn kek...berketul ketul lemak dh ni

    ReplyDelete
  9. dah lama kot tak timbang berat badan.huhu , harap2 dah jd 45kg.hahahahahahahahahah ~

    ReplyDelete
  10. Sama2....rezeki ada kena share2....kita kan HR...hahahha...

    ReplyDelete
  11. Human Resource sayang...hbs sume staff pacd dr soh kita carik...hahaha...

    ReplyDelete
  12. hihi.. happy anniversary! :D
    All da best for the future.. (macam last day je) hahah

    ReplyDelete
  13. liza: hahaha~ liza dah wat keje HR..power la....

    Cyan: hehe~eh mana ada last day, last day tu FARIQ. anyway, TQ alfvin.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...