Friday, December 2, 2011

Farewell Party Fariq @ McD

Tadi, kami p makan kat McD. Selalu bawak bekal. Makan McD sempena Farewell Party Fariq. Dah bis praktikal kat RBT ni.Jom layan gambo jela:

Ni la budak Fariq. . . .huhu~ Kejap je dah abis praktikal
Aku baru je post gambar dia kat post semalam.

4 orang je . . . Tim, Tini, Liza & Fariq

Yang ni aku ada sekali, abaikan la muka aku yg macam muka orang dah kawin tu. . . opsss

Tim makan Ice-Cream ~

Aku, Liza & Tini makan ni ~

Fariq makan burger

Kami bertiga. Abaikan muka aku lg k. . .

Eh! rupanya Raymond pon ada . . . tp dia makan Subway.hehe~

Akhir kata :

Good Luck Fariq !
Jangan selalu serabuk perukkkkk je~
Jangan selalu tido bila dah ada keje nanti.
Jangan lupakan akak-akak di sini~
Kami kawin, jangan tak datang pulak ~

Sob! Sob! <--sedih sikit la. sbb tak dapat dah tgk Fariq TIDO .
wakakakakaak :p

13 comments:

  1. eh...gmbo fariq tu die mkn ayam la..bukan burger

    ReplyDelete
  2. Saya disini:eh yerker. tp ada kotak burger,aku tak ingat tajuk burger tu.hahahahaha

    Monk: TIDUR la,,,,,so sweet

    ReplyDelete
  3. ramai betul level 5 suke tdo..ooooo

    ReplyDelete
  4. siap ada bukti tdo lgi...xleh nk tipu

    ReplyDelete
  5. hahaha...frq ayam makan, burger pon makan...koh3...

    ReplyDelete
  6. tim dh ada gf skrg ni... indonesia mari

    ReplyDelete
  7. yeke. mana ko tahu.. wahhhh. dia nak gak nama ala2 indon mcm ko :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...