Monday, December 5, 2011

Izhar & Ellya's Wedding - 03-12-2011

Selamat Pengantin Baru buat Izhar & Ellya.

Sabtu 3 December 2011 telah berlangsung majlis perkahwinan mereka @ Bandar Teknologi Kajang. Izhar ni classmate aku time di KUIS. Jom layan gambar pengantin . . .

Pengantin serba kelabu. . . Sama cantik sama padan.




Aku pergi kenduri kul 1 pm so tersangat la ramai time tu.


Atin Ucuk sikit pon ada . . .hehe ~ Angkut dua org adik aku ni. Leh jadi photographer :p

Lepak sampai kul 3 pm sbb nak tunggu sesi bergambar beramai-ramai dengan pengantin.
Ni la antara yang datang . . . . Semua dah bekerluarga. Aku je belum . hehe :D

Mira ucukkk pon ada ? ? ? Atin yang amik gambar ni.

Bersama pengantin perempuan ~

Mira Ucukkk lagi . . .

Wak & isterinya yang sedang sarat mengandung dan juga Ina & Nabil's Family.
Baby Aina tak berapa sihat. . . ololololo sian nyer ~

Eyja & Aiman's Family. Dah 2 dah anak diorang. Sepasang pulak tu.

Semua gambar-gambar ni di snap oleh adik-adik ku. Atin & Mira Ucukkk. . . . Gambar Nabil & isteri dan juga Mamat takde sebab diorang balik awal. Padahal aku konvoi sekali ngn diorang. hehe ~ Apapun seronok la dapat jumpa kawan-kawan yang dah beranak pinak. . . . Next kenduri Nabil & Ana pulak 25 Dec 2011 @ Bandar Baru Bangi. Dekat bebenor ngn umah aku . . .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...