Wednesday, January 23, 2013

CPUV NUFFNANG PERTAMA TAHUN 2013

Assalamualaikum ya asdiko'i.Dah dua hari tak update blog. Hari ni pun rasa macam tak nak update tapi buka NUFFNANG ada plak BE Nuffnang. So , UPDATE la.ngeh-ngeh . . . . . . .


Alhamdulillah dapat BE Nuffnang pertama 2013.

39 comments:

  1. X paham...cmne nak dpt mende nie.....huhuhu....

    ReplyDelete
  2. mak aih..satu kempen sampai rm50++ bestnyaaa...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...rezeki..puas tunggu..Akhirnya melekat jgk CPUV pertama tahun ni..hee~

    ReplyDelete
  4. alooo cm ne nk bg ada kat sy plak nih..

    ReplyDelete
  5. tahniah Fasz.. bila lah kak sha nak rasa BE ek? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah tak lama lagi ada la tu kak sha :D

      Delete
  6. mohon salurkan sikit ke akaun nuffnang saya.hahahahaah :P

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah tahniah, microsoft tu lumayan :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah... bukan senang nak dapt CPUV nie.. aku nie pun masih lagi terkial-kial nak dpt... hahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah satu hari mesti ada rezeki cpuv tuk awak.

      Delete
  9. Memang dasat boleh dapat begitu banyak. Tahniah.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg byk tu thn lepas nye.

      alhamdulillah :)

      Delete
  10. tahniah2..
    wa dah lama tak dapat BE
    menjak malas update blog huhuhu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heehe dah malas sikit nak update. update pon simple2 je
      alhamdulillah :)

      Delete
  11. tahniah! dapat satu BE dah boleh cashout..cayalah

    ReplyDelete
  12. whoaaa... CTR BONUS tu banyak siot...so lepas nie kena rajin la update tau... rugi dapat BE , blog tak happening ....

    ReplyDelete
  13. Bestnye..camane boleh dapat 2 kempen running dlm mase yg same? Leh kasi tips?

    ReplyDelete
  14. tahniah dan alhamdulillah.saya pon dah dapat satu.hehehe

    ReplyDelete
  15. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  16. wahhh banyaknye BE microsoft tu...tahniah !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...