Friday, January 4, 2013

Subhanallah. . . .

Assalamualaikum . . .
Harini hari JUMAAT bersamaan 21 Safar 1434H




Masih belum terlambat untuk aku mengucapkan 
SELAMAT TAHUN BARU KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA

Semoga Allah murah kan rezeki 
untuk ku, suamiku, keluargaku, rakanku dan semua makhluk Allah di muka bumi ini. 

Semoga hari ini lebih baik daripada semalam.
Amin ya raballalamin . . . 






28 comments:

  1. Replies
    1. alhamdulillah. dapat bonus dr boss.

      Delete
  2. Selamat Tahun Baru fasz...amin3...

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru utk afasz sekeluaga...semoga bertambah iman dan rahmat..

    ReplyDelete
  4. semoga bertambah2 murah rezeki Afaz sekeluarga, mcmtu jg hendaknya bg kami. aamin .

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih mendoakan afasz sekeluarga. tq pcl :)

      Delete
  5. selamat tahun baru!!

    tenang sgt tgk gambar tu :)

    ReplyDelete
  6. aameen...selamat tahun baru utk afasz

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. busy la , hehe :D

      dah nak abis belaja dah eh zuan, rasa sekejap je.

      Delete
  8. Salam jumaat pertama 2013 moga2 hari mendatang disinari nur rahmat

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin.. terima kasih jal mendoakan afasz :D

      Delete
  9. Selamat melangkah ke tahun baru 2013 dengan semangat dan azam yang baru.

    ReplyDelete
  10. cantiknya pic..semoga tahun ni lebih baik drpd tahun2 sebelumnya

    ReplyDelete
  11. Selamat Tahun Baru juga. Semoga tahun baru ini memberikan lebih kejayaan dan kemakmuran.

    ReplyDelete
  12. mudahan
    .amin.
    moga sinar 2013 menyinari hidup kita semua.. moga smuanya bahagia.. aminnn

    ReplyDelete
  13. subhanallah.. sungguh cantik panorama ini..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...