Wednesday, August 10, 2011

Hadiah dari CIMB CLICK~

Jumaat lepas aku balik umah Bangi. Sampai seawal 6:30ptg sbb tumpang si Fatin (Officemate aku). Naik kete baru dia. . . . perghh kete baru tu, duduk atas plastik lagi. eh! tetukar topik lak.

OK! bebalik pada tajuk tadi. Aku balik-balik je, adik aku pon bg bungkusan ni. Aku pon pelik sbb selalu kalau ada bungkusan ni time aku shopping online je . Tapi so far aku takde lak aku beli barang online dah. Last beli online pon bulan lepas.Beli baju, beg dll . . . . . So aku pon confuse bila dapat bungkusan ni .

Ha kat bawah ni la bungkusan nyer. . . . . . . . . . .

Buka punya buka . . . . . .
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tadaaaaaaaa ! ! !
Aku dpt hadiah dari Cimb Click yang aku redeem aritu. Aku ada redeem hadiah ni setelah cukup kumpul 30 mata bulan April rasanya , ingatkan dia terus je pos on the spot. Sekali tunggu punya tunggu takde pon. So aku ingat mcm takde dah la. Malas lak nak p call Cimb hanya kerana seekor SOTONG :p

Akhirnya dapat gak aku Si Sotong ni. So, jom layan gelagat si SOTONG ni yang aku tinggal kan kat Bangi.

Hai Sotong kurita ~

Comel je senyuman dia . . . .Semanis Kurma ~

TQ Cimb Click

Mata tebeliak kegembiraan.

Click OCTO ni masih ada lagi cume hadiah patung OCTO ni semua dah habis di redeem. Tinggal hadiah seperti di bawah. Kalau nak dapatkan , kene la kumpul stamps banyak-banyak.



Tu jela coretan saya tentang Sotong ~
Tata Titi Tutu Tini

12 comments:

  1. tini : ni aku copy cite aku dekat atas -->

    Aku dpt hadiah dari Cimb Click yang aku redeem aritu. Aku ada redeem hadiah ni setelah cukup kumpul 30 mata bulan April rasanya , ingatkan dia terus je pos on the spot. Sekali tunggu punya tunggu takde pon. So aku ingat mcm takde dah la. Malas lak nak p call Cimb hanya kerana seekor SOTONG :p

    Akhirnya dapat gak aku Si Sotong ni. So, jom layan gelagat si SOTONG ni yang aku tinggal kan kat Bangi.

    ReplyDelete
  2. tahniah! jadilah sotong pun sotong lah, sapa nak bagi ye tak? tapi macamna nak join click with octo ni eh? sy nak menang hadiah jugak.

    p/s : thanks for jengah my blog & comment to my entries.

    ReplyDelete
  3. owh..ye ke?xtau plak..nak check jugak la..sgt comel cek sotong tu ye..:)

    ReplyDelete
  4. lyzajamil/cik paja : nak join ni kene ada acc cimb click .then kene wat transaction. lepas buat transaction, ada link utk main game.so dr games tu kite dapat point n kumpul stamp dr situ......skrang ni dah tinggal hadiah2 yg besau...nak kumpul stamp pon nak kene beribu riban...mcm tk mampu je...

    ReplyDelete
  5. ari tu dapat jugak lepas daftar cimb click..
    tp sotong tu x pakai topi nih...
    die pakai topi lain..hehe

    ReplyDelete
  6. ubi kentang: ada byk jenis la sotong ni, yg kite dpt ni nama dia PICASO rasanya.....yg awk dpt tu lg cumel la kot...sbb sy minat yg lain , tp yg ni je tinggal .so amik jela...hehe

    ReplyDelete
  7. eyna lollipop: mmg comel...hehe~

    ReplyDelete
  8. Sotong ni memang lawa kan.. Cute pom ade gak.. Saya suka en octo..huhu3

    ReplyDelete
  9. ha'a cute....leh la letak kat kereta as hiasan ....sotong KURITA ! :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...