Thursday, August 25, 2011

Juadah Bebuka 24 Ramadhan 1432 H

Semalam kami plan bebuka dengan "Bihun Sup" semalam. Sup nya masih ada lagi & kami pon tambah je sup & rencah nyer. Balik dari office, Kak Faza tengah masak Sardine. So nasi pon ada, Bihun pon ada. Makan bersama Wani, Adik, Tini, Aku & Kak Faza. :D

Aku makan nasi time bebuka. Gambar Sardin kat atas ni bukan Sardin masakan Kak Faza, yang semalam lebih menyelerakan dari yang ni. Aku tak snap. Ni gambar time Juadah Bebuka 11 Ramadhan 1432 H.
Telur dadar (nak abiskan telur sebelum cuti raya)

Popia goreng PANAS, resipi nye mcm post semalam --> Resipi Popia Goreng Panas

Aku nak abiskan stok buah oren aku, so aku buat fresh orange. So, semua bahan berjaya di habiskan . Tinggal arini je tinggal nak bebuka di Kelana Jaya.

Alhamdulillah, dah 24 hari kite berpuasa.
Jom shopping raya kat sini. Murah-murah!!--> Shopping Raya


2 comments:

  1. dh 2ari aku mkn nsi sikit...bihun je mkn bnyk

    ReplyDelete
  2. hahaha...bgs untuk kempiskan perut...hehehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...