Thursday, August 11, 2011

Juadah Bebuka 11 Ramadhan 1432 H

Juadah bebuka aku , tini & housemate ku:


Sardine
Nampak tak ada cili padi sebijik tu . . .pergh mmg pedas la gigit cili tu padan la aritu aku sakit peyuttttt gara-gara makan --> Sambal telur cili api ni

Sambal Kentang
Sedap nyer , rasa mcm kerepek pedas pulak. . .kak faza yang masak ni, bukan Kak FAZ tau , KAK FAZA

Telur dadar

Semalam, aku tolong buat air teh je. . . lepas buat air aku tetido sampai kul 6.30ptg, Ngantuk tahap apa ntah . . . . . .tu je coretan kali ni. Harini aku balik Bangi, so bebuka kat sana la tapi tak sure la sempat ke tak sampai before bebuka sbb komuter sangat lembab di tambah dengan orang yang sangat ramai ber asak-asak berebut-rebut nak naik. Moga aku di permudah kan untuk naik komuter & cepat sampai umah.

12 comments:

  1. sedap...tambah lagi aku nsi smlm..gigit cili yg pedas tu..sedp betul..

    ReplyDelete
  2. aku pun tambah...hehe...sahur pon makan nasi lg...

    ReplyDelete
  3. perghh sadin tu....meletuppp.... :D

    ReplyDelete
  4. mmg meletup, tp telur masak cili api lg meletup tahap nak pitam !

    ReplyDelete
  5. hahaha...paling xtahan tu..masak cili api..

    ReplyDelete
  6. memang meletup letup la perut !!!!!! cili dia sangat pedas

    ReplyDelete
  7. faz..ko try blik buat kt umah bangi..haha,,.

    ReplyDelete
  8. tak boleh...ayh aku tak kasi masak pedas-pedas....nnti ayh aku tk makan......org tua perut lagi la tk kuat....

    ReplyDelete
  9. haha..kang xpsal2 ayah ko tdo dlm toilet..jagn2...

    ReplyDelete
  10. tula pasal.....kalau aku masak pon, tk gune byk cili mcm ko, sampai tak terkira...

    ReplyDelete
  11. bnyknye ketulan sardin tuh..bape din ni

    ReplyDelete
  12. ketulan? eh ni bukan din la.ni sardin...:p

    din ada satu je ...:p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...