Wednesday, August 17, 2011

Juadah Bebuka 16 Ramadhan 1432 H

Hari ni 17 August 2011 Cuti umum sempena Hari Nuzul al-Quran . Aku tak balik Bangi just duk je kat umah sewa. . .yela sehari je cuti . . lain la aku ada trasnport sendiri .huhu . . . . .

Macam biasa . . . aku nak post gambar-gambar juadah bebuka aku semalam dengan Kembar ku . . . . .

Kari Ayam
(Letak daun kari byk sbb depan umah kami byk Daun Kari)

Bendi Rebus
( Di cicah Tempoyak)


Tempoyak
(Menu wajib sbb stok nyer masih ada)

Sotong Ball
( Sedap . . .dibeli dari Giant - harga promotion )


Tinggal 12 hari je kita nak menyambut HARI RAYA AIDILFITRI . . . So lagi 12 hari kita berpuasa . . rasa sekejap je dah 16 hari . . . . . .Nanti kan juadah kami esok walaupon tak seberapa aku post jugak . . . hehe . . .

~Salam 17 Ramadhan 1432 H~

2 comments:

  1. kari memey kegemara kawe....hehe...sedap....nnti nak bawak balik daun kari byk2 p bangi.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...