Wednesday, August 3, 2011

Menu Bebuka KAMI

Assalamualaikum kawan-kawan. Hari ni dah masuk 3 hari kite berpuasa. Alhamdulillah, kejap je dah 3 hari. Lepas tu tup tup dah 3 minggu. :D

So apa juadah bebuka korang? Tadi aku just letak gambar tanpa menulis sepatah kata, nak kata busy kat office tak jugak. Saja letak gambo tanpa kata apa-apa. Yela bulan pose tak baik la ckp banyak sangat. hehe~ Ni tima dah bebuka , bole la aku bebel panjang sikit.

Sebelom balik umah , aku & tini akan bincang dulu menu lengkap untuk bebuka, so balik tinggal masak terus tanpa perlu pikir nak masak apa. So, hasil perbincangan kami 3 Ramadhan 1432H (fuhh ! siap tarikh full plak tu, skema la pulok) seperti di bawah :


Aku setuju je dengan menu KEMBAR aku a.k.a Ketua Chef <---hehe :p

em . . .

4 comments:

  1. BENDI GORENG CILI API tu yang meleleh tu..:-p

    ReplyDelete
  2. hehe~ memang meleleh la...esok sy post gambar nyer...lagi la meleleh ayak liur.....amacam kat kangar , ok tak???

    ReplyDelete
  3. hehehe....thn ni adakah masih berpuasa di kelana jaya? nnti kene wat post mcm ni tiap2 hari...org bosan plak kang.hehehe~ kene cari menu yg lain dr thn lepas

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...